Tror I jeg er ved at abortere? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
6 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2019

Anonym trådstarter

Hej alle sammen..

Jeg er omrking 7 uger henne, og jeg har den sidste uge haft plet blødt lidt, bare lidt brunligt udflåd, og kun når jeg tørrer mig, som jo er meget normalt i en graviditet. Jeg har været til lægen, og hun var ikke bekymret. Men nu her til morgen, er det blevet til frisk blod, stadig ikke i trusserne, men på papiret, og der er en meget lille smule små klumper/tråde i.. og så har jeg siden igår, haft en murren i underlivet, som mens smerter.. jeg skal heldgivis scannes i morgen tidlig. Men jeg tror devsærre at det er ved at være slut... jeg krydser alt jeg har, får at det ikke er, men nu når jeg får frisk blod og ondt i maven, så er det nok fordi jeg er ved at abortere. 

Vil I også mene det?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2019

sandramor

Anonym skriver:

Hej alle sammen..

Jeg er omrking 7 uger henne, og jeg har den sidste uge haft plet blødt lidt, bare lidt brunligt udflåd, og kun når jeg tørrer mig, som jo er meget normalt i en graviditet. Jeg har været til lægen, og hun var ikke bekymret. Men nu her til morgen, er det blevet til frisk blod, stadig ikke i trusserne, men på papiret, og der er en meget lille smule små klumper/tråde i.. og så har jeg siden igår, haft en murren i underlivet, som mens smerter.. jeg skal heldgivis scannes i morgen tidlig. Men jeg tror devsærre at det er ved at være slut... jeg krydser alt jeg har, får at det ikke er, men nu når jeg får frisk blod og ondt i maven, så er det nok fordi jeg er ved at abortere. 

Vil I også mene det?  

Åårh altså det er rigtig svært at give et svar på  altså personligt har aborteret 2 gange... første gang begyndte jeg også at bløde og havde en anelse mave smerter.. og kom til scanning og fosteret var gået til en uge inden ca...

2 gang var en missed abortion så der havde jeg ingen blødning... fosteret gik til i uge 12 

har efterfølgende fået en sund og rask datter 

min pointe er at det er enormt svært at svare på da jeg også har hørt om en del som har blødt flere gange i deres graviditet og alligevel fået et sundt og rask barn ud af det 

det er nok kun en scanning der kan svare på hvordan det hele ser ud 

kram til dig 

Anmeld Citér

11. juni 2019

Janet1989

Måske er du - måske er du ikke. 

Det lyder umiddelbart som da jeg havde en SA. Startede juleaften om aftenen med brunlig udflåd, og dagen efter mens murren og blødning. 

Vil råde dig til at tage til lægen og få taget to blodprøver for at se om hcg falder eller stiger. 

Anmeld Citér

11. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen..

Vil I også mene det?  

Det er meget svært at svare på. Det kan gå begge veje de første 12 uger jo. Men det du skriver lyder meget som mit forløb i samme uge da jeg ventede min søn. Jeg aborterede ikke. Så jeg ville heller ikke være bekymrer 

Anmeld Citér

11. juni 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej alle sammen..

Vil I også mene det?  

Årh jeg ved det virkelig ikke, men krydser fingre for at alt er som det skal være

Anmeld Citér

12. juni 2019

Anonym trådstarter

Hej igen,

Tak for svarene. Jeg har lige været til scanning, og der var en lille baby med hjerteblink, er 7+2. Og alt så helt perfekt ud. Er så glad! Så der er heldigvis ikke noget at være bekymret for

Anmeld Citér

12. juni 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej igen,

Tak for svarene. Jeg har lige været til scanning, og der var en lille baby med hjerteblink, er 7+2. Og alt så helt perfekt ud. Er så glad! Så der er heldigvis ikke noget at være bekymret for

Pyha det var da godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.