Hej,
Jeg har to sønner på henholdsvis 2 måneder og 2 år. De sover i samme værelse (vores soveværelse).
Som det er nu kommer den "store" i seng mellem 19 og 20 og puttes i sin egen seng i soveværelset og den lille bliver i stuen med os, da han de fleste aftener først sover mellem 22 og 23. Og når han så sover, tager jeg ham med ind i soveværelset i liften.
Men det ændrer sig jo snart og så skal han også til at blive puttet til nat der kl. 19-20.
Jeg har svært ved at se, hvordan det skal kunne lade sig gøre at putte dem begge, så jeg har brug for at høre fra lidt mere erfarne mødre!
Jeg tænkte, at man kunne lægge den mest trætte først og bagefter den anden, men omvendt kan sådan nogle putninger jo godt trække ud på de dårlige dage og vare op til en time, så den ventende bror, når at blive alt for træt.
Nogle gange er der også gråd og modvilje, som ville vække den sovende bror. Jeg har svært ved at se, at de skal kunne puttes samtidig...
I starten vil vi nok bare fortsætte med at putte lillebror i liften i stuen, så længe det fungerer, men en dag stopper det jo!
Hvordan gør I andre? 
Anmeld
Citér