så var jeg til scanning:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

mor-til-vanessa

T24/10-09 skriver:

nej håber han snart kommer

bare sådan af ren nysgerrighed hvordan kan det så være i kommer til scanning for at få se hvor meget de små vejer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

livpultz skriver:

bare sådan af ren nysgerrighed hvordan kan det så være i kommer til scanning for at få se hvor meget de små vejer???

den her gang var min jmd der var bekymert for og han var for lile. ellers det på grund af min alder og fordi faren har hul i hjertet og så jeg blivet holdt øje med og så får man bare v ægten afvide .

Anmeld

20. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej. er der nogle der har født børn som var meget lamge??? var det en hård fødsel?

Anmeld

20. oktober 2009

frk andreasen

det da en fin størrelsemin datter vejede 3020g og var 49cm lang...

Anmeld

20. oktober 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

hej. er der nogle der har født børn som var meget lamge??? var det en hård fødsel?

Min jordemoder siger, at barnets størrelse intet har at gøre med, hvor ondt det gør at føde. Det er derimod, hvordan man håndterer veerne som person, og hvordan man trækker vejret osv. der har indflydelse på smertern 

Linda 41+3

Anmeld

20. oktober 2009

mor-til-vanessa

T24/10-09 skriver:

den her gang var min jmd der var bekymert for og han var for lile. ellers det på grund af min alder og fordi faren har hul i hjertet og så jeg blivet holdt øje med og så får man bare v ægten afvide .

nå okay på den måde

Anmeld

20. oktober 2009

Nanna1985

Det er fiiin størrelse.. Min første datter vejede 4000 G og målte 53 cm.. Født 8 dage over termin..

Mercedes er født 6 dage før termin og vejede 3760 G og målte 51 cm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.