Mærker mindre liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2019

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg er 36+2 og plejer at have en utrolig aktiv baby. I går var baby ekstremt aktiv, men i dag er han MEGET stille. Jeg har dog mærket ham, men slet slet ikke som jeg plejer. Han plejer at møffe rundt dag og nat, men i dag har han skulle skubbes i lang tid, før han skubber tilbage. Ville i reagere på det, når han plejer at være en vildbasse? Jeg har jo mærket liv, bare markant mindre end hvad der er normalen for ham 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Hej. 

Jeg er 36+2 og plejer at have en utrolig aktiv baby. I går var baby ekstremt aktiv, men i dag er han MEGET stille. Jeg har dog mærket ham, men slet slet ikke som jeg plejer. Han plejer at møffe rundt dag og nat, men i dag har han skulle skubbes i lang tid, før han skubber tilbage. Ville i reagere på det, når han plejer at være en vildbasse? Jeg har jo mærket liv, bare markant mindre end hvad der er normalen for ham 

Vil altid tjekkes en gang for meget end for lidt... så ring til fødegangen og snak med en jordmoder...

Anmeld Citér

4. juni 2019

Soonmom

Nej klokken er ikke engang 12 og hvis han var normalt aktiv igår, så ville jeg ikke kontakte, det er helt normalt at de har stille perioder og nu er pladsen jo også ved at blive mere trang, så så længe du har mærket 

Anmeld Citér

4. juni 2019

Janet1989

Jeg mærkede heller ikke så meget liv i de sidste uger - det var kun små puf , og hun havde det super derinde - pladsen er jo meget trang til sidst  men ring til fødegangen for en sikkerheds skyld 

Anmeld Citér

4. juni 2019

Carina:-)

Ja

Markante ændringer skal altid tjekkes-

Min babydreng blev mindre aktiv over natten og næste morgen blev han rykket ud ved et hyperakut ks i uge 34.

Det kan være ganske harmløst,men det kan også være prob.

Så ring og få et tjek . 

Anmeld Citér

4. juni 2019

God-mor

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg ville altid reagere. Min veninde mistede deres lille pige i maj måned, hvor baby pludselig ikke var så aktiv. Det er ikke for at skræmme dig, men du skal altid reagere på mindre liv. 

Anmeld Citér

4. juni 2019

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar og tid. Jeg tog et lang varmt bad og noget at spise, det fik gang i ham 

Anmeld Citér

4. juni 2019

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg ville altid reagere. Min veninde mistede deres lille pige i maj måned, hvor baby pludselig ikke var så aktiv. Det er ikke for at skræmme dig, men du skal altid reagere på mindre liv. 

Åååh nej, det gør mig ondt  

Der er heldigvis kommet gang i ham nu ❤️

Anmeld Citér

4. juni 2019

God-mor

Anonym skriver:

Åååh nej, det gør mig ondt  

Der er heldigvis kommet gang i ham nu ❤️

Ja det er så frygteligt.   Hun mistede over termin. Det er så urimeligt for forfærdeligt. 

Det er godt der er kommet gang i ham nu. Men ring til sygehuset hvis du oplever det igen. 

Anmeld Citér

4. juni 2019

grinny

Jeg taler af egen erfaring... Få det altid tjekket!

Nu kan jeg læse der er kommet mere liv i ham - og det er dejligt! Men skulle der komme ændringer igen så ring. Hellere en gang for meget end en gang for lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.