svømmebælte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
13 svar
2 synes godt om
4. juni 2019

Aprilbarn

Hej,

Gode råd til et svømmebælte til et barn på 8år lidt lille af str. ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2019

Mullemee

Aprilbarn skriver:

Hej,

Der er de der hajfinner, som kan indstilles. De kan vist fås i flere varianter.

Anmeld Citér

4. juni 2019

Aprilbarn

Mullemee skriver:

Der er de der hajfinner, som kan indstilles. De kan vist fås i flere varianter.

er de store nok, til at holde barnet oppe?

Anmeld Citér

4. juni 2019

Mullemee

Aprilbarn skriver:

er de store nok, til at holde barnet oppe?

Ja, jeg så et barn med et på i svømmehallen i går. Det virkede fint.

Anmeld Citér

4. juni 2019

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Aprilbarn skriver:

Hej,

Vi har sådan en hajfinne, og vil sige, at den ikke ligefrem holder barnet af sig selv. Men vi ville ikke undvære den, den har været helt fantastisk til at støtte lige nok til at give selvtillid og opdrift, så barnet får hjælp til at lære at holde sig over vandet og lære at svømme selv. Her vejer barnet 20 kg, og vi synes det har været et godt køb.

Anmeld Citér

4. juni 2019

tossen93

Min datter er fire, vejer 13 kg.  og har kun et af de almindelige gule bælter fra en sportsbutik.  Hun har lige smidt vingerne for nogen måneder siden. Bæltet holder hende ikke oppe. Hun skal svømme for det, ellers lære de det jo aldrig... Men mit barn elsker så også at dykke, og var derfor træt af vingerne. 

Anmeld Citér

4. juni 2019

321

Profilbillede for 321
Aprilbarn skriver:

Hej,

Man kan købe nogen hvor flamingoen(eller hvad det nu er lavet af) er i mindre sektioner, så kan man tage en sektion eller to af så det passer barnet eller hvis man vil vænne barnet til gradvist at svømme uden bælte.

Anmeld Citér

5. juni 2019

Aprilbarn

Cherraly skriver:

Vi har sådan en hajfinne, og vil sige, at den ikke ligefrem holder barnet af sig selv. Men vi ville ikke undvære den, den har været helt fantastisk til at støtte lige nok til at give selvtillid og opdrift, så barnet får hjælp til at lære at holde sig over vandet og lære at svømme selv. Her vejer barnet 20 kg, og vi synes det har været et godt køb.

Nemlig, meningen er, at få smidt vingerne så barnet kan lærer til mere, at svømme.. men stadig føle sig tryg på vandet.

Anmeld Citér

5. juni 2019

Aprilbarn

321 skriver:

Man kan købe nogen hvor flamingoen(eller hvad det nu er lavet af) er i mindre sektioner, så kan man tage en sektion eller to af så det passer barnet eller hvis man vil vænne barnet til gradvist at svømme uden bælte.

Det var også en go ide, hvor købes de henne?

Anmeld Citér

5. juni 2019

Aprilbarn

tossen93 skriver:

Min datter er fire, vejer 13 kg.  og har kun et af de almindelige gule bælter fra en sportsbutik.  Hun har lige smidt vingerne for nogen måneder siden. Bæltet holder hende ikke oppe. Hun skal svømme for det, ellers lære de det jo aldrig... Men mit barn elsker så også at dykke, og var derfor træt af vingerne. 

Nemlig, meningen er også at mit barn skal lærer og svømme men stadig føle sig tryg ude på vandet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.