Aalborg lufthavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juni 2019

Annemette07

Hej :-)

Jeg håber, der er nogle der kan være mig behjælpelig.

Vi skal på ferie, hvor vi skal flyve fra Aalborg. Når man parlerer, hvor der er gratis parkering, går der så en shuttle bus eller skal man gå? Det er bare lige for at vide, hvor god tid vi skal være der i ;-)

Endvidere er det første gang vi skal flyve med en baby, så har et andet spørgsmål. Når man har bæresele med til baby, skal den så kunne være i ens håndbagage hvis man ikke bruger den, eller må man gerne have den ved siden af(regner med at baby er i den) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2019

Black Rose

Hej :-)

Jeg håber, der er nogle der kan være mig behjælpelig.

Vi skal på ferie, hvor vi skal flyve fra Aalborg. Når man parlerer, hvor der er gratis parkering, går der så en shuttle bus eller skal man gå? Det er bare lige for at vide, hvor god tid vi skal være der i ;-)

Endvidere er det første gang vi skal flyve med en baby, så har et andet spørgsmål. Når man har bæresele med til baby, skal den så kunne være i ens håndbagage hvis man ikke bruger den, eller må man gerne have den ved siden af(regner med at baby er i den) 

Parkeringer er meget tæt på indgangen, så man går bare ind  Vi holder oftest i enden længst væk fra indgangen, men det tager alligevel ikke mere end et par minutter at komme indenfor  Ikke at jeg nogensinde har taget tid, men jeg ved, at det i hvert fald er mindre end 5 minutter i almindelig gang

Anmeld Citér

4. juni 2019

Annemette07

Black Rose skriver:

Parkeringer er meget tæt på indgangen, så man går bare ind  Vi holder oftest i enden længst væk fra indgangen, men det tager alligevel ikke mere end et par minutter at komme indenfor  Ikke at jeg nogensinde har taget tid, men jeg ved, at det i hvert fald er mindre end 5 minutter i almindelig gang

Okay tak :-) vi plejer at flyve fra Billund, så havde ingen idé om, hvordan parkering afstandsmæssigt er i forhold til det . Men så burde det da gå 

Anmeld Citér

4. juni 2019

Black Rose

Okay tak :-) vi plejer at flyve fra Billund, så havde ingen idé om, hvordan parkering afstandsmæssigt er i forhold til det . Men så burde det da gå 

Bestemt  Kan se på Aalborg Lufthavns hjemmeside, at det område vi plejer parkere i hedder P4. Vi har aldrig haft problemer med at finde en plads der, da mange hellere vil holde tættere på indgangen 

https://www.aal.dk/til-fra/gratis-parkering

Kender ikke til reglerne ifht bæreselen, desværre

Anmeld Citér

4. juni 2019

kamikaze

Vi har tidt haft bæresele eller bærestol med som en ekstra håndbagage uden problemer, men hvis det er et lavprisselskab ville jeg ikke tage noget for givet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.