Sanne og Albert for altid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.388 visninger
6 svar
3 synes godt om
3. juni 2019

Anonym trådstarter

Har netop set sidste afsnit i serien om Sanne og Albert på DR 1. Den har grebet mig totalt og jeg har virkeligt følt med dem hele vejen igennem. Men er der mon nogen af jer der ved eller har læst nogen steder hvordan det går dem idag? Det var ikke lige den slutning jeg havde regnet med og gad i den grad godt have fulgt dem længere tid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2019

Bibi 1234

De har virkelig fortjent et barn ! Sikke en fin serie! 

Anmeld Citér

5. juni 2019

Janet1989

Fin serie - dog er der en ting jeg ikke forstår - hvorfor bliver de ved med at bruge hans sæd, når den tydeligvis er nedsat/ikke mange svømmere? 

Jeg er ikke så meget inde i den verden, men synes bare at det virker mærkeligt, når det ikke er hende der er noget i vejen med, men hans sæd? ��

Anmeld Citér

6. juni 2019

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen
Janet1989 skriver:

Fin serie - dog er der en ting jeg ikke forstår - hvorfor bliver de ved med at bruge hans sæd, når den tydeligvis er nedsat/ikke mange svømmere? 

Jeg er ikke så meget inde i den verden, men synes bare at det virker mærkeligt, når det ikke er hende der er noget i vejen med, men hans sæd? ��

Sikkert fordi de gerne begge to vil have et biologisk barn..

Anmeld Citér

6. juni 2019

Janet1989

Mette Larsen skriver:

Sikkert fordi de gerne begge to vil have et biologisk barn..

Det kan jeg et eller andet sted godt forstå - men ... det er bare efter så mange forsøg og det ikke lykkes? Hvorfor tænker man så ikke at gå den anden vej? 

Men ja, det kan jeg jo sagtens sige ... men ... ja , synd for dem begge ihvertfald

Anmeld Citér

6. juni 2019

biniek

Janet1989 skriver:

Det kan jeg et eller andet sted godt forstå - men ... det er bare efter så mange forsøg og det ikke lykkes? Hvorfor tænker man så ikke at gå den anden vej? 

Men ja, det kan jeg jo sagtens sige ... men ... ja , synd for dem begge ihvertfald

Når hans sæd kvalitet er så "høj" at de starter med IUI så er det fordi sædkvaliteten selv om nedsat er ok. 

Så det vil sige at ved fx IVF eller ICSI vil chancen med en donor ikke nødvendigvis bedre og som de andre siger så er det jo ikke biologisk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.