Kender i den fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2019

Tissemyren

Fik æg ud og de var åbenbart af topkvalitet  men men men efter æo dyrker de dem så videre og INGEN klare sig til 5 eller 6 dagen 

Nu tænker jeg jo at de to ægbasser jeg har fået lagt op var af samme udtagning så jeg er allerede blevet lidt negativ over den kommende testdag 

I kender alle den fornemmelse at man bare VED at det ender negativ....øv altså den fornemmelse er bare træls.

Ved jo godt chancen er der men er bare lidt øv over alle æg gik tabt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hold ud. Søde dit det sker når man mindst venter det.

Krammer til dig 

Anmeld Citér

10. juni 2019

Babilooo

Ja super øv tanker. Jeg fik tre æg op i Grækenland. Resten (3 æg) klarede sig ikke til 5 dag. Jeg blev desværre ikke gravid. Så hos mig holdt de dumme tanker stil desværre.

Anmeld Citér

18. juni 2019

Tissemyren

libramarie12 skriver:

Hold ud. Søde dit det sker når man mindst venter det.

Krammer til dig 

Desværre ingen bebs i denne omgang   så nu skal vi vente til aug grundet sommerferie.

Har dog en lille mistanke om at der har været noget for nogle dage før testsag var jeg konstant sulten og testen var meget svag (altså virkelig svag) positiv og  vupti negativ på testdagen.

De dumme tanker sniger sig bare ind på en for man håber jo så meget at den viser positiv og man får bare sådan en æv følelse når ens æg bare går i stå.

Tusind tak for din søde besked 

Anmeld Citér

18. juni 2019

Tissemyren

Tjullehej skriver:

Ja super øv tanker. Jeg fik tre æg op i Grækenland. Resten (3 æg) klarede sig ikke til 5 dag. Jeg blev desværre ikke gravid. Så hos mig holdt de dumme tanker stil desværre.

Man får bare den der tanke om ens æg bare er dårlige siden de gik i stå.

Da vi var i behandling sidst klarede mine æg sig til frys og også optøningen..hver gang.

Blev gravid hver gang på fryseæg (mistede så godt nok 2 gange og en gang var der ingen hjerteblink) så forventede nok lidt at vi fik til fryseren ��.

Har ikke den store tiltro til at jeg bliver gravid på frisk forsøg men håber da jeg bliver overrasket.

Jeg blev så heller ikke gravid så min fornemmelse var også rigtig desværre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.