Robotstøvsuger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.981 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2019

321

Profilbillede for 321

Hej.

Hvilken robotstøvsuger kan I anbefale som ikke koster 3.000 + . 

Har set at de har den fra Severin på tilbud i Føtex til 695 kr. Er den noget værd ?

Det er kun til trægulve vi skal bruge den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg tror det kommer lidt an på hvad den skal kunne klare. 

Vi har mange kvadratmeter samt dyr og tæppe i nogle rum. Så vi har en til 8000+, hvor min kollega er fint tilfreds med hendes til 1000 der hedder severin. Som skal klare 65 kvadratmeter samt ingen tæpper eller dyrehår. 

Anmeld Citér

2. juni 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Følger lige med da jeg selv overvejer en ☺️

Anmeld Citér

2. juni 2019

Hectar

Vi har en iRobot Roomba 772, som vi gav 2.900 kr. for på tilbud. Den fungerer ganske fint til vores lejlighed og tager både dyrehår og snavs. Dog skal der støvsuges i hjørnerne en gang eller to om ugen, da den ikke når derind.

Mine forældre har forsøgt sig med en billig (Severin, mener jeg) til 1.200 kr. og den gør ingenlunde arbejdet godt. Sugeevnen er ringe og det samme er batterilevetiden. De har lige skiftet den ud med en iRobot Roomba også.

Lige mht. robotstøvsuger kan man sagtens komme til at købe for billigt.

Kig evt. dette link igennem, inden I beslutter jer: https://www.wupti.com/artikler/robotstoevsugere-guide

Anmeld Citér

3. juni 2019

321

Profilbillede for 321
iMama skriver:

Vi har denne her:  https://www.roboteksperten.dk/produkt/ecovacs-deebot-slim2-robotstoevsuger-hvid/?gclid=CjwKCAjw583nBRBwEiwA7MKvoKHcO3Zn0wulfNzec3gsReutcT2T-LZ_Svn36cXscj2QKGodmoLW7hoCrpcQAvD_BwE

Den virker upåklageligt

1. Ok. Tak for svar. Kører den selv i ladestation når batteriet er ved at være tomt?

Anmeld Citér

3. juni 2019

321

Profilbillede for 321
Hectar skriver:

Vi har en iRobot Roomba 772, som vi gav 2.900 kr. for på tilbud. Den fungerer ganske fint til vores lejlighed og tager både dyrehår og snavs. Dog skal der støvsuges i hjørnerne en gang eller to om ugen, da den ikke når derind.

Mine forældre har forsøgt sig med en billig (Severin, mener jeg) til 1.200 kr. og den gør ingenlunde arbejdet godt. Sugeevnen er ringe og det samme er batterilevetiden. De har lige skiftet den ud med en iRobot Roomba også.

Lige mht. robotstøvsuger kan man sagtens komme til at købe for billigt.

Kig evt. dette link igennem, inden I beslutter jer: https://www.wupti.com/artikler/robotstoevsugere-guide

Hej. Tak for det. Har også overvejet en af de dyre. Men kan selvfølgelig også holde øje med om der kommer et godt tilbud på en af de dyre

Anmeld Citér

4. juni 2019

iMama

321 skriver:

1. Ok. Tak for svar. Kører den selv i ladestation når batteriet er ved at være tomt?

Det gør den. Du skal dog sørge for at hjemmestationen ligger et sted som er nemt tilgængelig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.