Jeg kan ikke helt gennemskue hvor langt du var henne da du mistede... Jeg tror at jeg havde en bio en gang i september. Min mens var nogle dage (2-4 dage) forsinket til trods for at den altid er regelmæssig (4 uger, så nemt at holde styr på) og jeg havde ekstremt ømme bryster i ca. 1,5 måned. Jeg har altid ømme bryster 2 uger før mens, men den gang kan jeg huske at jeg klagede over at det forfulgte mig til næste mens - som jeg tror faldt 4 uger efter bioen (hvis det var en). Jeg tog aldrig en test, for vi prøvede ikke på at få baby på det tidspunkt, så jeg tænkte slet ikke over at det kunne være det før en sagde at ejg helt sikkert var gravid. Jeg blev så planlagt gravid i november. Og på det tidspunkt var min mens regelmæssig på 4 uger igen. Men jeg havde en MA i starten af februar hvorefter min mens blev uregelmæssig. knap 5 uger (tror det var 4 uger og 4 dage) i stedet for 4 uger. Jeg er så gravid igen. Men jeg har regnet frem til at min mens stadig var kommet lidt senere 4 uger og 3 dage.
Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget. jeg tror de fleste ikke opdager en bio, for det ligger så tæt ved mens. Jeg tror de fleste der mister bio/SA/MA får en uregelmæssig cyklus i noget tid.
Da jeg blev gravid i november var jeg ikke tvivl om at jeg var blevet gravid. Og jeg testede også tidligt positiv. Denne her gang var jeg sikker på at jeg ikke var gravid. Jeg testede bare for ikke at blive skuffet når mens kom.
Alle graviditeter er forskellige fra gang til gang. Men jeg er allerede blevet ekstremt træt og sulten allerede ved uge 3 ca. så inden positiv test, det var jeg også denne her gang, men jeg troede at det var eftervirkninger af sidste graviditetog at jeg var syg.
Jeg håber at du er blevet gravid nu eller bliver det snart
Held og lykke med det hele. Jeg håber du får nogle svar som hjælper dig 
måske skal du bare kaste dig ud i at tage en test så du får lidt vished? 
Anmeld
Citér