Cyklus efter en bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2019

Anonym trådstarter

Hej med jer,

Jeg skriver herinde, da jeg ikke aner, hvem jeg ellers lige skal spørge... Jeg har desværre lige mistet her i starten af maj (d. 2). det startede med pletblødning som hurtigt tog til og derefter blødte jeg en del i et par dage, som så stoppede d. 9 maj. Jeg fik målt mit HCG efter en uges tid og der var det allerede faldet til 0,8 så jeg var good to go, og vi har siden jeg stoppede med at bløde, ikke beskyttes os da vi ønsker os et barn

Jeg er så forvirret pt, og håber i kan hjælpe mig med jeres erfaringer eller andet!

Jeg stoppede på p-piller i feb og fik min mens midt marts hvorefter jeg jo så blev gravid. Min første cyklus var således ca 40 dage efter p-stop.  jeg plejede (før p-piller) at have en cyklus på 28 dage. Jeg fik jo så ikke mens igen, før jeg mistede. Jeg køre pt på 32 dage siden jeg startede med at bløde, kan jeg allerede være blevet gravid igen? eller er det normalt at ens cyklus ændre sig efter en graviditet, selvom jeg ikke var så langt henne?? De sidste par dage, har jeg været meget træt (har sovet til middag hele weekenden) og oplevet (undskyld billedsprog) hvidt klistret udflåd samt halsbrand. I sidste graviditet oplevede jeg kunne ømme bryster, så jeg er forvirret!! Jeg tør ikke at teste endnu, da jeg er nervøs for at den er negativ, og jeg er som sagt forvirret og uvidende om, hvornår ens ægløsning/mens er efter at man har været gravid! Jeg ønsker mig sådanne en graviditet.. Nogle der har oplevet lignende? Og hvornår bør jeg teste? har ingen ide om, hvornår ægløsning er efter en SA (bio?)

Håber nogle har gode råd eller lignende historier 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2019

Anonym

Jeg kan ikke helt gennemskue hvor langt du var henne da du mistede... Jeg tror at jeg havde en bio en gang i september. Min mens var nogle dage (2-4 dage) forsinket til trods for at den altid er regelmæssig (4 uger, så nemt at holde styr på) og jeg havde ekstremt ømme bryster i ca. 1,5 måned. Jeg har altid ømme bryster 2 uger før mens, men den gang kan jeg huske at jeg klagede over at det forfulgte mig til næste mens - som jeg tror faldt 4 uger efter bioen (hvis det var en).  Jeg tog aldrig en test, for vi prøvede ikke på at få baby på det tidspunkt, så jeg tænkte slet ikke over at det kunne være det før en sagde at ejg helt sikkert var gravid. Jeg blev så planlagt gravid i november. Og på det tidspunkt var min mens regelmæssig på 4 uger igen. Men jeg havde en MA i starten af februar hvorefter min mens blev uregelmæssig. knap 5 uger (tror det var 4 uger og 4 dage) i stedet for 4 uger. Jeg er så gravid igen. Men jeg har regnet frem til at min mens stadig var kommet lidt senere 4 uger og 3 dage.

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget. jeg tror de fleste ikke opdager en bio, for det ligger så tæt ved mens. Jeg tror de fleste der mister bio/SA/MA får en uregelmæssig cyklus i noget tid.

Da jeg blev gravid i november var jeg ikke tvivl om at jeg var blevet gravid. Og jeg testede også tidligt positiv. Denne her gang var jeg sikker på at jeg ikke var gravid. Jeg testede bare for ikke at blive skuffet når mens kom.

Alle graviditeter er forskellige fra gang til gang. Men jeg er allerede blevet ekstremt træt og sulten allerede ved uge 3 ca. så inden positiv test, det var jeg også denne her gang, men jeg troede at det var eftervirkninger af sidste graviditetog at jeg var syg.

Jeg håber at du er blevet gravid nu eller bliver det snart Held og lykke med det hele. Jeg håber du får nogle svar som hjælper dig

måske skal du bare kaste dig ud i at tage en test så du får lidt vished?

Anmeld Citér

2. juni 2019

Anonym trådstarter

Tak for dit svar.. jeg var ca 4-5 uger henne mente lægen, ift. mit HCG som var 280 - men det var svært at sige, da jeg jo netop næsten lige var stoppet på mine p-piller to måneder forinden, og derefter ikke med sikkerhed kendte længden på min cyklus, så jeg blev henvist til en tidlig scanning, men det nåede jeg jo så aldrig, da jeg begyndte at bløde.. Jeg tænker nemlig også, at det er normalt at kroppen skal finde sig selv, både ift. graviditet og p-piller og aner jo egentlig ikke præcis hvordan min cyklus er, da jeg kun nåede at bløde en gang efter p-pille stop.. Jeg er bare nervøs for at test igen, både ift. hvis den er negativ men også positiv, er så bange for, at det skal gå galt igen... så måske der var nogle lignede historier herinde! Men der er nok ikke noget for, jeg er nok bare nødt til at teste og væbne mig med tålmodighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.