Min mand er blevet doven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.511 visninger
11 svar
7 synes godt om
2. juni 2019

Anonym trådstarter

Jeg er fuldstændig rystet, over hvor doven min mand på 35 år er blevet 

Han gøre INTET efter han er kommet hjem, han har kontor arbejde, han lægger sig på sofaen, og falder i søvn, venter til sidste øjeblik til ALT så når vores baby vågner og jeg har brug for han tager hende op fra barnevognen, skal han ALTID på wc - han gøre intet 

Jeg køber ind og laver alt mad, jeg ber han engang imellem tage af bordet, men han gøre det aldrig det står på bordet til dagen efter, om jeg nægter at gøre det når jeg har bedt ham 

Jeg magter ikke mere ha sådan en doven mand han er KUN 35 år, og ikke 50 år gammel 

oplever i det samme med jeres mænd ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2019

Babilooo

Nej det lyder ikke umiddelbart normalt hvis han før har bidraget.

kan han være deprimeret?

Anmeld Citér

2. juni 2019

Babilooo

Og i stedet for at bebrejde ville jeg være nysgerrig på hvorfor han opfører sig sådan / mangler overskud.. lægger sig til at sove osv.

Lyder ikke til at han har overskud eller har det godt. 

Du får intet ud af at bliver sur.

Anmeld Citér

2. juni 2019

Fru Jørgensen

Har han altid haft kontorarbejde? For hvis han for nylig er skiftet kan det sagtens være det. Jeg har ALDRIG været så drænet for energi som da jeg i sin tid skiftede fra et aktivt arbejde til at være “kontormus”. Da jeg havde aktivt arbejde fortsatte energien hjemme, nu hvor jeg primært sidder på min flade røv hele dagen, er min energi lig nul når jeg kommer hjem. Jeg kan ikke engang overkomme at vedligeholde træning. Så det er en ond cirkel....

Anmeld Citér

2. juni 2019

Ellie79

Anonym skriver:

Jeg er fuldstændig rystet, over hvor doven min mand på 35 år er blevet 

Han gøre INTET efter han er kommet hjem, han har kontor arbejde, han lægger sig på sofaen, og falder i søvn, venter til sidste øjeblik til ALT så når vores baby vågner og jeg har brug for han tager hende op fra barnevognen, skal han ALTID på wc - han gøre intet 

Jeg køber ind og laver alt mad, jeg ber han engang imellem tage af bordet, men han gøre det aldrig det står på bordet til dagen efter, om jeg nægter at gøre det når jeg har bedt ham 

Jeg magter ikke mere ha sådan en doven mand han er KUN 35 år, og ikke 50 år gammel 

oplever i det samme med jeres mænd ?

Min mand er 40 og han kan da også være drænet for energi, men det kan jeg da bestemt også være. Vi prøver at være ret aktive.. Løber og går 5 km hver dag, Alene, sammen med ungerne eller som par. Dette foregår efter aftensmad og vi oplever vi som enkelt personer og familie får mere energi og glæde også er det en time væk fra tablet, mobil og andet.. 

Vi skal til tider hjælpe hinanden med at komme igang når energi niveauet er blevet for lavt. Men efter uge er energien tilbage 

Anmeld Citér

2. juni 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Nej det lyder ikke umiddelbart normalt hvis han før har bidraget.

kan han være deprimeret?

Tror jeg ikke..... oplever ham ikke anderledes humørmæssigt

men vi har en 7 måneder baby og en 3 åeih

Anmeld Citér

2. juni 2019

Anonym trådstarter

Fru Jørgensen skriver:

Har han altid haft kontorarbejde? For hvis han for nylig er skiftet kan det sagtens være det. Jeg har ALDRIG været så drænet for energi som da jeg i sin tid skiftede fra et aktivt arbejde til at være “kontormus”. Da jeg havde aktivt arbejde fortsatte energien hjemme, nu hvor jeg primært sidder på min flade røv hele dagen, er min energi lig nul når jeg kommer hjem. Jeg kan ikke engang overkomme at vedligeholde træning. Så det er en ond cirkel....

Nej samme arbejde det sidste 6 år

Anmeld Citér

2. juni 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Og i stedet for at bebrejde ville jeg være nysgerrig på hvorfor han opfører sig sådan / mangler overskud.. lægger sig til at sove osv.

Lyder ikke til at han har overskud eller har det godt. 

Du får intet ud af at bliver sur.

Det ved jeg da godt det ikke hjælper at blive sur, men bliver fanme frustreret står med ALT selv, han gøre intet - jeg lægger begge børn indenfor også 

jeg ber ikke meget da jeg står for vasketøj og rengøring af selve huset, men bare lidt i tresse for børnene osv. Vilde jeg komme langt med 

Anmeld Citér

2. juni 2019

B&J

Jeg tænker hvis han et så træt måske mangler han noget vitaminer ?? Eller noget andet en tur til lægen for kan også være han er stresset 

men nej sådan er min mand ikke ja man skal sige det til ham men også fordi han har haft en fortid han er ikke så god til at huske. Men det er også fint for mig så vi deles om opgaverne her hjemme

Anmeld Citér

2. juni 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Det ved jeg da godt det ikke hjælper at blive sur, men bliver fanme frustreret står med ALT selv, han gøre intet - jeg lægger begge børn indenfor også 

jeg ber ikke meget da jeg står for vasketøj og rengøring af selve huset, men bare lidt i tresse for børnene osv. Vilde jeg komme langt med 

Helt forståeligt.. 

jeg mente blot at du kommer nærmere hvorfor han er energiforladt ved at spørge nysgerrigt ... han kan med sikkerhed mærke din frustration og irritation. 

Det kan være mange ting der dræner for energi.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.