gravid og bumser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2019

Anonym trådstarter

Jeg har fået bumser! Eller går ud fra det er bumser. Jeg har aldrig haft bumser før og nu er jeg 30 år med bumser. Jeg troede at det var tør hud på panden til at starte med, men nu hvor der er kommet mere, så tror jeg at det er bumser. jeg har også fået det på hagen. Jeg kan slet ikke vænne mig til at have ru/uglat hud. Forsvinder det i løbet af graviditeten eller bliver det værre? Lige nu virker det til at det bliver værre. Og skal jeg smøre det med noget?

hilsen en der lige er kommet i puberteten

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg har fået bumser! Eller går ud fra det er bumser. Jeg har aldrig haft bumser før og nu er jeg 30 år med bumser. Jeg troede at det var tør hud på panden til at starte med, men nu hvor der er kommet mere, så tror jeg at det er bumser. jeg har også fået det på hagen. Jeg kan slet ikke vænne mig til at have ru/uglat hud. Forsvinder det i løbet af graviditeten eller bliver det værre? Lige nu virker det til at det bliver værre. Og skal jeg smøre det med noget?

hilsen en der lige er kommet i puberteten

Årh jeg er også hårdt ramt af bumser pt..

Men jeg husker fra første graviditet at de går væk igen på et tidspunkt. Kan dog ikke huske hvornår

Anmeld Citér

1. juni 2019

B&J

Jeg lignede en på 14 som var totalt i udbrud

jeg får max 1 når jeg har min menstruation ellers intet par mdr var min hud super flot igen 

Anmeld Citér

1. juni 2019

Pb18

Mit ansigt og ryg var fyldt med bumser og det blev kun værre jo længere hen i graviditeten jeg kom   og jeg har aldrig haft problemer med bumser på ryggen ellers og også kun haft få i ansigtet i ny og næ så jeg fik også lidt af et chok. Jeg har stadig mærker her 8 måneder efter men huden er blevet meget pænere

Anmeld Citér

2. juni 2019

Anonym trådstarter

Uh ha... Der er altså mange ting man ikke lige er forberedt på inden en graviditet  Jeg håber ikke mit bliver meget værre, men det lyder til at det kan jeg roligt gå ud fra at det bliver...

Tak fordi I ville dele jeres erfaringer. Jeg håber at jeg er en af dem der er bumsefri om et par måneder eller før Hver gang jeg glæder mig over at noget er blevet bedre, så skal jeg da bare over i en ny fase med andre besværligheder haha

Anmeld Citér

2. juni 2019

Anonym

Jeg havde super hud under graviditeterne og bagefter kom desværre næsten acne agtig tilstand er lige ved at få styr på det med hormontabletter.. øv øv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.