Hjemmeinseminering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2019

Anonym trådstarter

Nogen som har erfaring med hjemmeinseminering og kan fortælle om det har ført til en graviditet?

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Nogen som har erfaring med hjemmeinseminering og kan fortælle om det har ført til en graviditet?

På forhånd tak

Jeg er gravid efter hjemmeinseminering. Det tog 4 forsøg før der var bid 

Anmeld Citér

1. juni 2019

Anonym trådstarter

Jeg er gravid efter hjemmeinseminering. Det tog 4 forsøg før der var bid 

Mange gange tillykke. Jeg er glad for at læse at det lykkedes for dig 

Vil du fortælle lidt hvordan du/I gjorde?

Brugte du engangssprøjter fra apoteket til det eller hvordan og hvorledes?

Inseminerede du flere dage under ægløsning eller kun en?

Anmeld Citér

1. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Mange gange tillykke. Jeg er glad for at læse at det lykkedes for dig 

Vil du fortælle lidt hvordan du/I gjorde?

Brugte du engangssprøjter fra apoteket til det eller hvordan og hvorledes?

Inseminerede du flere dage under ægløsning eller kun en?

Tusind tak!

Ja det vil jeg da

Det blev kun til 1 insemination pr cyklus af praktiske årsager, selvom vi gerne ville have gjort det 2 gange pr cyklus. 

Vi bruge engangssprøjer fra apoteket, som selvfølgelig blev smidt ud bagefter. Han lavede en aflevering direkte i sprøjten og så klarede jeg resten selv. Jeg sørgede for at få mindst 1 orgasme efter det var sprøjtet op. Om det har nogen som helst virkning skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes det giver god mening at kroppens sammentrækning kan hjælpe svømmerne på vej. 

Anmeld Citér

1. juni 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tusind tak!

Ja det vil jeg da

Det blev kun til 1 insemination pr cyklus af praktiske årsager, selvom vi gerne ville have gjort det 2 gange pr cyklus. 

Vi bruge engangssprøjer fra apoteket, som selvfølgelig blev smidt ud bagefter. Han lavede en aflevering direkte i sprøjten og så klarede jeg resten selv. Jeg sørgede for at få mindst 1 orgasme efter det var sprøjtet op. Om det har nogen som helst virkning skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes det giver god mening at kroppens sammentrækning kan hjælpe svømmerne på vej. 

Tusind tak for svar

Jeg kan virkelig bruge det til noget

Et sidste spørgsmål - hvilken str. sprøjter brugte I - altså til hvor mange ml?

Anmeld Citér

1. juni 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ikke den der svarede, men vi brugte en 5ml sprøjte. Det tog vel 6-7 cyklusser. Vi gjorde det et par gange hver cyklus. 

Anmeld Citér

3. juni 2019

Anonym

Nu spørger jeg af ren nysgerrighed, da jeg aldrig har hørt om hjemmeinseminering i den forstand før. Hvorfor gør man det?

Anmeld Citér

3. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Nu spørger jeg af ren nysgerrighed, da jeg aldrig har hørt om hjemmeinseminering i den forstand før. Hvorfor gør man det?

For mit vedkommende fordi jeg er gravid med en privat donor. - En mand jeg har fundet på regnbuebarn.dk. 

Anmeld Citér

3. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

For mit vedkommende fordi jeg er gravid med en privat donor. - En mand jeg har fundet på regnbuebarn.dk. 

Hvorfor vælger du det i forhold til klinik?

Anmeld Citér

3. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor vælger du det i forhold til klinik?

Jeg har prøvet på en klinik også, men jeg synes ikke det var en god oplevelse. Der var rigtig meget "babyer på samlebånd" over det. Koldt og upersonligt. Der var dårligt tid til at stille spørgsmål før man blev sendt ud af døren igen. 

På den her måde kender jeg også mere til donor, jeg kan fortælle barnet mere om hvem han er, hvordan han er, og hvorfor han gerne vil være donor. Og mit barn har mulighed for at kontakte donor før det er 18 år, hvis h*n har lyst til/brug for det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.