ØV, der var ikke plads ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.791 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Nymor

Har lige fået brev fra Riget i dag om, at de desværre ikke har plads os, når jeg skal føde. ÆV.

Vi har jo booket NF-scanning hos dem, og så jeg blev straks bekymret over, om vi så også ville blive droppet dér, men min kæreste ringede til Hvidovre (som vi er blevet flyttet til), der sagde, at vi bare kunne lade som om, at vi ikke havde fået beskeden fra Riget endnu; så måtte de jo ta' os til scanningen!

Hmmm...kryds lige fingre for, at det går, for ellers ryger hele vores plan med at fortælle familien det d. 14. november (dagen efter scanningen)!!!!

Knus  ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Hjaltesmor

Jeg fik også at vide, at der ikke var plads på Riget, efter vi havde bestilt NF. Vi fik ar vide, at vi bare skulle scannes på Riget alligevel. Der var ingen, der sagde noget.

Er i øvrigt superglad for, at vi blev flyttet til Hvidovre. Undersøgelserne der var langt bedre, og vi kunne bedre lide personalet. Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle have født på Riget.

Anmeld

20. oktober 2009

baby2010

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men jeg blev faktisk frarådet Riget, for der er SÅ mange syge mennesker! Jeg valgte i stedet Gentofte, og det har jeg været rigtig glad for...

Anmeld

20. oktober 2009

dorthemus

Nymor skriver:

Har lige fået brev fra Riget i dag om, at de desværre ikke har plads os, når jeg skal føde. ÆV.

Vi har jo booket NF-scanning hos dem, og så jeg blev straks bekymret over, om vi så også ville blive droppet dér, men min kæreste ringede til Hvidovre (som vi er blevet flyttet til), der sagde, at vi bare kunne lade som om, at vi ikke havde fået beskeden fra Riget endnu; så måtte de jo ta' os til scanningen!

Hmmm...kryds lige fingre for, at det går, for ellers ryger hele vores plan med at fortælle familien det d. 14. november (dagen efter scanningen)!!!!

Knus  ;o)

Hvornår har du termin? Måske er der heller ikke plads til mig så

Anmeld

20. oktober 2009

Nymor

Nå, dejligt at vi stadig uden problemer kan få vores scanning fredag d. 13. november ...gyyys  ;o)

Vi går nu og bakser med tanker om hvorvidt vi skal satse på Gentofte eller Hvidovre, men fokus er allermest på scanningen lige nu - når den er klaret, så kan vi tænke på at det andet ;o) Ikke mindst hvor børneværelset skal være!!!!!!!!!!!!!!!

Dorthemus, jeg har (indtil videre - det kan jo være, at NF-scanningen siger noget andet) termin d. 24. maj, vistnok en uges tid før dig, så vidt jeg husker?

Knus  ;o)

Anmeld

20. oktober 2009

maria_wlt

Jeg er blevet scannet på Riget 3 gange og jeg skal lige love for at de københavnske ½ timer er sindsyge.. Første gang ventede jeg 1½ time , anden gang blev det til 1 time og 3 kvarter, men tredje gang var sku løkken..kun 20 min...

Der var simpelthen så mange mennesker hver gang, som om det kom bag på dem hver gang at de havde booket mennekser til alle de tider der stod i bogen..

Så er jeg mere tilfreds med OUH...der får man en undskyldning hvis man venter mere end 15 min, som jeg kun har gjort 1 gang ud af de snart 10 gange jeg er blevet scannet..

Anmeld

22. oktober 2009

Nymor

Hey Maria

Hvad er OUH?

Og godt, at vi så alligevel ikke skal være tilknyttet RH (ud over til NF-scanningen) ...

Kh  mig  ;o)

Anmeld

22. oktober 2009

Betina88

Jeg krydser fingre for dig at alt går som det ska' .. Håber du må komme til scanningen ,..

Anmeld

22. oktober 2009

Mumto3

jeg kan kun ønske dig tilllykke med at du har fået en plads på Hvidovre. Der er MEGET BEDRE!!!! det er nyere, renere, mere personale, bedre forhold osv.

På riget bliver manden sendt hjem 2 timer efter fødslen, med mindre man er super heldig og få et af deres familierum. På Hvidover er ALLE garanter at de får et ene værelse hvor manden må´blive og overnatte. På Riget bruger de stadig 2 og 4 sengsstuer. -og man har alstå bare ikke brug for at ligge sammen med 3 andre nybagte mødre og deres børn, når man lige har født!

Der bliver født ca 6500 børn på Hvidovere om året, og de har ekspertise inden for ALLe områder der har med fødsler at gøre. MEN der er fakstisk ca 2000 gravide om året der ønsker at føde på Hvideovre, men som bliver afvist!!! Så du er bare super heldig at du har fået en plads! vær du bare glad for det!

Anmeld

22. oktober 2009

Nymor

Uuuh, det lyder sgu' godt med Hvidovre! Jeg bliver mere og mere glad for, at det er der jeg skal føde.

Det er vel, hvad man kalder held i uheld?

Knus  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.