Hej alle sammen!
Jeg vil lige dele min lykke med jer! For 6 dage siden, testede jeg positivt sammen med min kæreste. Tog mere en test for sjov fordi min kæreste sagde jeg skulle. Havde ikke fået min mens. Den var så positiv, hvilket var så vildt, fordi jeg har spiral. Eller det troede jeg! Jeg var til læge et par dage efter, og min læge kunne ikke se spiralen. Idag var jeg til scanning, og der var heller ingen spiral at se, men en graviditet! Er 5 uger henne.
Det vil sige, min spiral er faldet ud. Ved ikke hvordan eller hvornår, vil mene jeg ville kunne mærke det, men åbenbart ikke. Så det er jo et mirakel synes jeg. Jeg har en søn på 13 mdr. Så der bliver nok at se til! :-)
Vi er super glade og spændte. Stadig i chok, men nøj hvor vi glæder os! Har fået endnu en tid til scanning om 15 dage, for at se om man kan se hjerteblink, og alt forhåbenligt er som det skal være :-)
Ville bare lige dele det med jer. Selvom jeg troede jeg havde spiral, og vi skulle planlægge vores næste barn(blev gravid på mini piller med min søn), men sådan blev det ikke! Hvilket er helt okay!
God aften derude! :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér