mave så hård som en sten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.143 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

christina2412

altså de sidste 3 dage, er min mave blevet mere og mere hård. har rigtig mange plukveer. men når jeg ikke har dem, er min mave stadigvæk hård at mærke på, ik så hård som når jeg får plukveer.

som om mit maveskind skal springe fordi der ikke er nok maveskind.

er der nogen der har det sådan også, og er det helt normalt?

christina 36+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Nybagt mor

Hej,

Ved faktisk ikke om det er normalt, men min mave kan også sagtens være hård og spændt nærmest en hel dag ad gangen.

Er dog ikke noget der generer, da det ikke gør ondt på nogen måde.

Prøv evt at lægge dig på ryggen med en pude under bagdelen - det får min mave til at blive helt blød

Vil umiddelbart tro at det er livmoderen der langsomt varmer op til fødslen - du har jo heller ikke så lang tid igen

Mvh Christine

Anmeld

20. oktober 2009

christina2412

jeg kan desværre slet ikke holde ud, at ligge på ryggen, da jeg har meget ondt i både lind og mit haleben. men ja det er jo nok det hele der arb  

christina 36+5

Anmeld

20. oktober 2009

Nybagt mor

Jamen jeg kan bestemt heller ikke ligge på ryggen, men med en god tyk pude under halebenet, og en under hovedet - så kan jeg pludselig

Anmeld

20. oktober 2009

mor-til-vanessa

christina2412 skriver:

altså de sidste 3 dage, er min mave blevet mere og mere hård. har rigtig mange plukveer. men når jeg ikke har dem, er min mave stadigvæk hård at mærke på, ik så hård som når jeg får plukveer.

som om mit maveskind skal springe fordi der ikke er nok maveskind.

er der nogen der har det sådan også, og er det helt normalt?

christina 36+5

jeg har det også sådan... var en tur til vagtlægen for en måned siden ca fordi jeg havde det sådan og var også rigtig svimmel.. han sagde at jeg nok var lidt stresset og skulle prøve at slappe lidt af. har det stadig og får også en masse jag i underlivet. min jm siger det helt normalt

men prøv at spørg din læge eller jm. du er jo også snart oppe over så måske der er ved at ske noget. tror ikke du skal være urolig

knus liv 33+1

Anmeld

20. oktober 2009

christina2412

ja jeg skal til jm næste onsdag, så må jeg lige høre hende.

var først sat til d 16/10, men da de troede jeg var 11+5 henne og skulle til nf blev jeg sat helt frem til d 12/11 så jeg kun var 8 uger henne.

men så da jeg var 29+4 henne, og var til scanning, var han meget stor og min sf var helt oppe på 33 dengang, så efter alle målene var jeg faktisk 1+4 dage længer henne. så kan måske håbe jeg føder noget før, men hun ville ikke rykke min termin igen dengang jeg var 29+4 henne.

håber bare der snart sker noget, for har ondt både i mit maveskind, lind, skamben men har også bækkenløsning.

men han kommer jo når han vil

christina 36+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.