Nedløbsrefleksen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2019

xStinepigen

Bliver simpelthen nødt til at høre jer ad, håber der sidder nogle garvede ammemødre og læser med! 

Jeg har ingen knuder eller rødmen på brystet. Men mit ene bryst er blevet lidt ømt i dag, men siden i går har min nedløbsningsrefæeks i det ene bryst, simpelthen været dirkete smertefuldt ude i siden af brystet, og når hun tager fat er det blevet smertefuldt i brystvorten også, og de thar ellers ikke været noget, har ammet i 3 uger nu næsten? Hun har ligget meget mere ved brystet de sidste par dage, tror hun prøver at øge min produktion, men hvorfor er det så smertefuldt? Det ved ikke engang hvordan jeg skal beskrive smerten, men det nærmest brænder, hver gang refleksen går en lille smule i gang?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker du har ret i at tænke, at hun øger din mælkeproduktion. 

Ved begge mine, har der været dage hvor hele bryste har været ømt, når de sku lægges til. 2 af gangene endte det med et helt hævet bryst, som var rødt og varmt. Så godt med massage, varmt vand og lægge baby til. 

Og ellers ku det også godt være svamp. Vh Stine 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Mollymor

Hejsa.

Jeg tænker også at det kunne lyde som svamp. Jeg har haft det en enkelt gang, hvor det eneste symptom var smerter ved brystvorten og det gik også ret hurtigt over af sig selv.

Hvis det er en ny baby, kan det måske også bare ifbm mælkeproduktionen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.