Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Held og lykke. Det blir spændende
Jeg havde termin d.10/10, så er gået 10 dage over idag.. Er sååå utålmodig. Mærker også en hel masse, men han hygger sig åbenbart hvor han er Håber der snart sker noget!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kommende-mor skriver: Hej med dig, Jeg har også termin på mandag (26/10-09). Synes jeg de sidste dage har kunnet mærke hans hoved trykke tydeligt ned, når jeg er ude med hunden og gå - men ellers ikke de store forandringer (selvom alle spørger nu) Pøj pøj med fødslen når den kommer, Mange hilsner Christine
Hej med dig,
Jeg har også termin på mandag (26/10-09).
Synes jeg de sidste dage har kunnet mærke hans hoved trykke tydeligt ned, når jeg er ude med hunden og gå - men ellers ikke de store forandringer (selvom alle spørger nu)
Pøj pøj med fødslen når den kommer,
Mange hilsner Christine
ja mange begynder at skrive om man er så vidt osv ...
nogen spørger om jeg kan mærke han vil ud ..? øøhh ike prøvet det før ..??
BetinaB skriver: Held og lykke. Det blir spændende Jeg havde termin d.10/10, så er gået 10 dage over idag.. Er sååå utålmodig. Mærker også en hel masse, men han hygger sig åbenbart hvor han er Håber der snart sker noget!
ej det må være træls ... men det siges jo at man tit går over første gang ..
men håber da den lille snart vil ud til dig ...
engel24 skriver: Moins ja, jeg har termin på mandag .. er begyndt at blive lidt nervøs for hvordan det hele skal ske ... Der er begyndt at komme flere smerter i underlivet - maven .. men om det er tegn på at han vil ud ??? pas Siger lidt .. han kommer jo alligevl når han vil hvordan planlægger i det? har pakket en taske til den lille og idt til mig selv ..
Moins
ja, jeg har termin på mandag .. er begyndt at blive lidt nervøs for hvordan det hele skal ske ...
Der er begyndt at komme flere smerter i underlivet - maven .. men om det er tegn på at han vil ud ??? pas
Siger lidt .. han kommer jo alligevl når han vil
hvordan planlægger i det?
har pakket en taske til den lille og idt til mig selv ..
Havde termin den 10-10, men har endnu ikke født... Mærker ingen forskel Tålmodighed er en dyd som man siger.
Linda 41+3
Har termin på lørdag her er der heller ikke noget at mærke..
Det er vel nok en spændende tråd!!! Jeg håber virkelig at I skriver, når I kan mærke "noget"! Vil så gerne følge med i hvordan det går jer alle!
Rigtig meget god vind fra mig!
Linda2009 skriver: Havde termin den 10-10, men har endnu ikke født... Mærker ingen forskel Tålmodighed er en dyd som man siger. Linda 41+3
Er meget spændt på om jeg går over .. underlivet er her til morgen mere smertefuld end ellers ..
men om det har noget at sige ...
ser frem til det er ovre
T24/10-09 skriver: ja jeg har også på lørdag den 24 men sker der heller ikk en dyt
ja jeg har også på lørdag den 24 men sker der heller ikk en dyt
det ert træls .... men nogen siger den sidste tid går mega hurtig
4kløver skriver: Har termin på lørdag her er der heller ikke noget at mærke..
uhhh ... ikke læge til .. ingen øm underliv eller ligende ??
engel24 skriver: ej det må være træls ... men det siges jo at man tit går over første gang .. men håber da den lille snart vil ud til dig ...
Håber jeg godt nok også
Er spændt på hvad jordemoderen siger i morgen.. Der skal vel lægges en plan for igangsættelse hvis der ikke sker noget snart!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128