LSS skriver:
Men hvorfor stå og snakke om en mor og hendes måde at være på? Hvorfor gik hverken du eller de andre over til hende? Jeg synes det er så dumt og lavt at snakke om andre mennesker, med mindre det er noget godt og positivt.
De andre der ‘sladrede’ til dig omkring denne kr, er garanteret ikke en skid bedre selv! Jeg vil næsten tro at alle, på et eller andet tidspunkt har sagt/gjort noget i frustration. Det er så nemt at dømme andre.
Jeg er SÅ enig. Det er så nemt at dømme andre mennesker ud fra øjeblikket.
At man så står og bagtaler. Det er rigtigt synd!
Til TS:
hvorfor ikke spørge om, man kan hjælpe? Hvis man altså kan overskue det! Og ja, nogle vil ikke have hjælpen, men så har man rakt en hånd ud
Der var en dag, hvor min ældste lå nede på jorden og skreg. Jeg havde også lillesøster, som var nyfødt. Folk gik forbi, dømte mig og gav mig øjne, hvor man ikke var i tvivl om, at de mente, jeg skulle få styr på mit barn NU.
MEN så kom der en forbi, som smilte og sagde, st den situation har vi alle prøvet. Personen snakkede så til min datter stille og roligt, og så stoppede min datter, fordi en fremmed snakkede til hende.
Jeg kunne ikke selv nå ind til hende, og ærligt mit overskud var lig 0.
Det er selvfølgelig ikke okay, man snakker grimt til sine børn, men i den situation ved du jo ikke, hvad der er gået forud. Moderen har ikke reageret hensigtmæssigt, men vi er altså mennesker, og nogle gange bliver man altså så presset at man ikke gør det.