Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej jeg var til lægeøjne jeg fik at vide min søn har Slim Ved øjet så fik jeg penicillin til ham som han skulle drikke i 3 dage men jeg synes ikke det har virket er der nogen øjenlæge herinde som kan sige hvad det her kan være fordi vores øjenlæge sagde det ikke slemt man kan ikke blive blind af det
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan ikke rigtig se noget på billederne, andet en end lille rød plamage og ikke noget snask, men hvis der er snask, tænker jeg da øjnbetændelse, hvorfor har han ikke fået øjndråber ?
Soonmom skriver: Kan ikke rigtig se noget på billederne, andet en end lille rød plamage og ikke noget snask, men hvis der er snask, tænker jeg da øjnbetændelse, hvorfor har han ikke fået øjndråber ?
Det fik han også i 10 dage . Men der er noget ved side af øjnene sådan grå skær Det bekymrer mig rigtig meget Han har aldrig haft det før
Kan godt se det grå. Jeg ville helt klart få en tid hos en anden øjenlæge og få en second opinion.
Tjullehej skriver: Kan godt se det grå. Jeg ville helt klart få en tid hos en anden øjenlæge og få en second opinion.
Det har jeg også tænkt mig jeg var til vagtlæge med ham. Og til øjenlæge min læge også de siger alle sammen det ikke farligt og det er slimhinder i øjet Det er startet efter han begyndte at bløde afføring det med øjet men de tag det ikke seriøst men mit mor hjerte sige bare det er noget med hans øjne fordi det vokser langsomt Og derfor har jeg fået tid hos børnelæge hvor jeg betale selv .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128