Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har været til scanning i dag, og jeg føler mig 10 kg lettere - endnu...
Jeg er gravid i 11 uge. Og jeg har blødt igennem hele graviditeten indtil videre. Det har været mega hårdt følelsesmæssigt. Der har været mange styrtblødninger. Og i starten fik jeg at vide at det nok skyldtes at en abort var gået i gang. Jeg har derfor været til scanninger hver uge så vi kunne holde øje med det. Og hver gang har jeg troet at det ville være slut. Jeg bløder stadig meget. Men hæmatomet som driller er endelig halveret! Og nu ligger det nederst i stedet for at true ovenover mine 2 små dejlige babyer. Jeg skal stadig scannes regelmæssigt, men jeg håber at jeg tør glæde mig mere nu. Jeg har været håbløst bekymret den sidste 1,5 måneds tid. Når man er gravid vil man bare gerne nyde graviditeten og glæde sig over den fremtid der venter en. Jeg glæder mig til næste trimester. Og jeg håber at jeg får at vide at nu kan jeg slappe ret godt af og se frem til 2 vinterbørn
Jeg har bare lyst til at få mine tanker ud, for jeg føler endelig at jeg kan trække vejret lidt igen Så jeg vil nyde det så længe den følelse varer Og måske turde forestille mig hvordan det bliver at være mor til 2
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Urtehave skriver: Jeg har været til scanning i dag, og jeg føler mig 10 kg lettere - endnu... Jeg er gravid i 11 uge. Og jeg har blødt igennem hele graviditeten indtil videre. Det har været mega hårdt følelsesmæssigt. Der har været mange styrtblødninger. Og i starten fik jeg at vide at det nok skyldtes at en abort var gået i gang. Jeg har derfor været til scanninger hver uge så vi kunne holde øje med det. Og hver gang har jeg troet at det ville være slut. Jeg bløder stadig meget. Men hæmatomet som driller er endelig halveret! Og nu ligger det nederst i stedet for at true ovenover mine 2 små dejlige babyer. Jeg skal stadig scannes regelmæssigt, men jeg håber at jeg tør glæde mig mere nu. Jeg har været håbløst bekymret den sidste 1,5 måneds tid. Når man er gravid vil man bare gerne nyde graviditeten og glæde sig over den fremtid der venter en. Jeg glæder mig til næste trimester. Og jeg håber at jeg får at vide at nu kan jeg slappe ret godt af og se frem til 2 vinterbørn Jeg har bare lyst til at få mine tanker ud, for jeg føler endelig at jeg kan trække vejret lidt igen Så jeg vil nyde det så længe den følelse varer Og måske turde forestille mig hvordan det bliver at være mor til 2
Puha det må have værrt hårdt! Men dejligt med godt nyt! Skønt med 2 kommende babyer til vinter tillykke med det gode resultat
Camillos skriver: Puha det må have værrt hårdt! Men dejligt med godt nyt! Skønt med 2 kommende babyer til vinter tillykke med det gode resultat
Ja det er det! og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128