Er den positiv? Og hvor langt er jeg henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
4 svar
3 synes godt om
21. maj 2019

Milla22

Hej damer, min ægløsning har ligget ret sent i cyklus denne gang grundet en graviditet der gik til grunde i sidste cyklus. Min æl har ligget ca. 30.april/1.maj og har lige taget denne test.

Den klarer “strakt-arm” testen men aner ikke hvor langt henne jeg evt. Er?  

Ps. Det skal siges at mit HCG rigtig hurtigt gik i nul igen, så det er ikke rester fra sidst.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2019

MorPlusBaby

Hvornår havde du sidst din mens? Det er derfra du skal regne med, hvor langt henne du er :-)

Anmeld Citér

21. maj 2019

M O R til J Vega

Milla22 skriver:

Hej damer, min ægløsning har ligget ret sent i cyklus denne gang grundet en graviditet der gik til grunde i sidste cyklus. Min æl har ligget ca. 30.april/1.maj og har lige taget denne test.

Den klarer “strakt-arm” testen men aner ikke hvor langt henne jeg evt. Er?  

Ps. Det skal siges at mit HCG rigtig hurtigt gik i nul igen, så det er ikke rester fra sidst.

ÆL hedder altid ca 2+0 - dvs du ca er 4+6

du kan ikke regne med at tælle fra sidste mens, hvis du har en kortere eller længere cyklus end 28 dag, hvis det giver mening? 

Anmeld Citér

21. maj 2019

Milla22

Jeg har en uregelmæssig  cyklus der kan svinge en del, min længste har dog ligget på 35 dage. Min sidste mens startede d.10/4 og har ikke blødt siden da. Okay jamen det giver mening, det giver også bedre mening mht. Testene  hvis jeg gik ud fra sidste mens dag var jeg jo lige lovlig langt henne ift de svage streger på test 

Anmeld Citér

22. maj 2019

M O R til J Vega

Milla22 skriver:

Jeg har en uregelmæssig  cyklus der kan svinge en del, min længste har dog ligget på 35 dage. Min sidste mens startede d.10/4 og har ikke blødt siden da. Okay jamen det giver mening, det giver også bedre mening mht. Testene  hvis jeg gik ud fra sidste mens dag var jeg jo lige lovlig langt henne ift de svage streger på test 

Lige præcist. Min cyklus er fx. Altid mellem 32-35 dage. 

Så at tælle fra ÆL er klart det nemmeste - og mens falder så ca. 14 dage efter ÆL (4+0) medmindre man er gravid kommer den jov selvfølgelig ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.