Positiv test allerede??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
15 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2019

Anonym trådstarter

Jeg har voldsomt kvalme og halsbrand.

Jeg er mega oppustet.

Jeg græder og jeg er SÅ træt. 

Alt sammen på 5. Dagen og alle symptomer på stress..

Men så spurgte min veninde, om det kunne være baby på vej, så jeg tog en test bare for at lukke munden på hende - og den var svagt positiv.

Men efter beregningerne skulle jeg kun være 2+5-6 stykker, så det må helt sikkert være en fejl i testen, ikk? 

Jeg har forresten 2 i forvejen.

På forhånd, tak ❤

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2019

Anonym

Hvis bare din ægløsning har ligget 48 timer før du har regnet med, så er du lidt længere henne og kan godt teste positiv. Jeg tester selv positiv i 3+0. Ægget skal jo lige ind og danne HCG. Det er ca 2+6/3+0 :-) Men ja, du kan godt være gravid.

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym trådstarter

Hvis bare din ægløsning har ligget 48 timer før du har regnet med, så er du lidt længere henne og kan godt teste positiv. Jeg tester selv positiv i 3+0. Ægget skal jo lige ind og danne HCG. Det er ca 2+6/3+0 :-) Men ja, du kan godt være gravid.

Jeg tænker bare? Alle de symptomer allerede? 

Lyder det ikke voldsomt, hvis jeg ikke er længere henne? 

Med mine 2 andre mærkede jeg først symptomer efter uge 8, og de var ikke særligt udtalte, så jeg er slet ikke inde i det her 

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym

Jeg fik også halsbrand omrking 5 dage efter ægløsning. Det var der jeg undrede mig over, om jeg var gravid, da jeg aldrig har haft halsbrand, kun da jeg var gravid med min søn :-)

Håber den er der for dig!

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym trådstarter

Jeg fik også halsbrand omrking 5 dage efter ægløsning. Det var der jeg undrede mig over, om jeg var gravid, da jeg aldrig har haft halsbrand, kun da jeg var gravid med min søn :-)

Håber den er der for dig!

Tog den test lørdag (den på billedet) og tog så sådan en tidlig-test fra apoteket igår, som var bragende negativ, så der er vidst delte meninger 

Tænker jeg venter og prøver den dag det faktisk skulle være testdag - men hvis alt er som det plejer, så skaber min krop sig bare 

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Tog den test lørdag (den på billedet) og tog så sådan en tidlig-test fra apoteket igår, som var bragende negativ, så der er vidst delte meninger 

Tænker jeg venter og prøver den dag det faktisk skulle være testdag - men hvis alt er som det plejer, så skaber min krop sig bare 

Kan også være pga. mærket. Det gør meget at det er forskelligt mærke. Du skal teste med det samme mærke :-) 

Bare se her, dette er 2 forskellige mærker, taget på præcis samme tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan også være pga. mærket. Det gør meget at det er forskelligt mærke. Du skal teste med det samme mærke :-) 

Bare se her, dette er 2 forskellige mærker, taget på præcis samme tid

Åh wauw ja, der er stor forskel 

Hvor langt var du henne der? 

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Åh wauw ja, der er stor forskel 

Hvor langt var du henne der? 

De er faktisk tager igår. Jeg var 3+5 igår. 3+6 idag. Stadig meget tidligt, så jeg håber den bliver siddende Jeg testede positivt 10 dage efter ægløsning :-)

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker bare? Alle de symptomer allerede? 

Lyder det ikke voldsomt, hvis jeg ikke er længere henne? 

Med mine 2 andre mærkede jeg først symptomer efter uge 8, og de var ikke særligt udtalte, så jeg er slet ikke inde i det her 

Ikke ud fra min erfaring :-) 

Jeg reagerer meget på graviditeter. Og har altid vidst det inden jeg tig testen i 3+0... 

Jeg har været gravid 7 gange - også på spiral. Og det har været lidt forskellige symptomer. Men de har været der i varierende grad siden ægløsningen. Eksempelvis svimmelhed. Et af mine klassiske tegn. Kommer typisk omkring 2+4 for mig. Og halsbrand er også meget klassisk for mig, hvis jeg har været gravid efter en ægløsning. 

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

De er faktisk tager igår. Jeg var 3+5 igår. 3+6 idag. Stadig meget tidligt, så jeg håber den bliver siddende Jeg testede positivt 10 dage efter ægløsning :-)

Åh, det håber jeg også for dig.. Alt held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.