Hvor lang tid varer implantationsblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.864 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2019

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Jeg er gravid, eller det håber jeg i hvertfald jeg er! 

Jeg testede positivt for 4 dage siden, 10 dage efter ægløsning.. det er idag 14 dage siden, at jeg have ægløsning, og jeg skulle have min mens omrking igår eller idag. Min cyklus er mellem 23 og 27 dage efter jeg har født min søn(den har kun været 27 dage én gang) Idag er dag 26. 

Når jeg skal til at have min mens, så bruger jeg altid en tampon, for at se om min mens er på vej(sorry, lidt klamt, men det virker, haha..) 

Igår var der en lille smule lyserødt på tamponen, men aldrig i trusserne, og idag, også kun meget lidt. Da jeg tørrede mig, var der også én gang hvor der var meget lidt lyserødt på papiret. Men ikke mere.

Nu når jeg har tørrer mig, er der lidt klumpet hvidt udflåd(undskyld detaljerne)

Jeg er så bange for det er en bio jeg oplever igen.. havde en for et par år siden, men der kom min mens på dagen, og begyndte at bløde i trusserne.

Kan det mon være implantationsblødning? Hvor længe varer sådan noget? Har nogle af jer oplevet det? Eller tror I det er en bio? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2019

Mille123

Implantatblødning er i forbindelse med, at ægget sætter sig fast, og sker således ca en uge efter sex og der kommer blødningen også. Og svarer faktisk nok til det Du oplever i mængde, dog tror jeg ikke dit er implantatblødning så længe efter, men det Kan sagtens være en harmløs Blødning. Jeg havde både en implantatblødning i indeværende graviditet og også en blødning 4+ og jeg blev scannet 7+0,som viste jeg havde en lille oplysning på scanning, som var skyld i blødningen ved siden af fosteret. Jeg er 37+5 i dag så det behøver ikke ende skidt. 

Anmeld Citér

20. maj 2019

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Implantatblødning er i forbindelse med, at ægget sætter sig fast, og sker således ca en uge efter sex og der kommer blødningen også. Og svarer faktisk nok til det Du oplever i mængde, dog tror jeg ikke dit er implantatblødning så længe efter, men det Kan sagtens være en harmløs Blødning. Jeg havde både en implantatblødning i indeværende graviditet og også en blødning 4+ og jeg blev scannet 7+0,som viste jeg havde en lille oplysning på scanning, som var skyld i blødningen ved siden af fosteret. Jeg er 37+5 i dag så det behøver ikke ende skidt. 

Det er normalt at få deromkring man skal have sin mens, derfor nogle kan misforstå det, og tro det er deres mens. 

Jeg håber selvfølglig på at det ikke er min mens der kommer. Lige nu, bløder jeg slet ikke. Så krydser alt jeg har!

Tillykke med din graviditet!

Anmeld Citér

21. maj 2019

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Det er normalt at få deromkring man skal have sin mens, derfor nogle kan misforstå det, og tro det er deres mens. 

Jeg håber selvfølglig på at det ikke er min mens der kommer. Lige nu, bløder jeg slet ikke. Så krydser alt jeg har!

Tillykke med din graviditet!

implantationsblødning sker omkring 3+0 plus minus en dag eller to. 

implantationsblødning er jo fordi ægget sætter sig fast - og først her begynder kroppen at danne hcg, derfor er det ikke muligt at tage en positiv g test og være gravid og derefter have implantationsblødning

Så er du omkring 4+0 er det ikke en implantationsblødning du oplever. Tilgengæld er der kvinder, der oplever at pletbløde på det eller de tidspunkter de “rigtig” skulle have der mens selvom de er gravide. Så der er håb endnu  især hvis du ikke har smerter 

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

implantationsblødning er jo fordi ægget sætter sig fast - og først her begynder kroppen at danne hcg, derfor er det ikke muligt at tage en positiv g test og være gravid og derefter have implantationsblødning

Så er du omkring 4+0 er det ikke en implantationsblødning du oplever. Tilgengæld er der kvinder, der oplever at pletbløde på det eller de tidspunkter de “rigtig” skulle have der mens selvom de er gravide. Så der er håb endnu  især hvis du ikke har smerter 

Okay. Jeg har stadig ikke blødt heldigvis. Men stregen på graviditets testen, er blevet svagere. Så min mens kommer nok snart :-( 

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Men jeg tror faktisk også at det kan være blærebetændelse jeg har. Sikkert derfor jeg har blødt lidt. Jeg krydser alt jeg har, for at den bliver siddende :-) 

Anmeld Citér

21. maj 2019

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Okay. Jeg har stadig ikke blødt heldigvis. Men stregen på graviditets testen, er blevet svagere. Så min mens kommer nok snart :-( 

Krydser al hvad jeg kan for den bliver siddende 

det kun tiden der kan give dig svar så længe du ikke bløder mere og ikke har ondt er det gode tegn! 

Husk at hvis det er to forskellige mærker g test kan du ikke regne med styrken på stregen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.