Hvordan fordeler i jeres 6 ugers ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
10 svar
1 synes godt om
20. maj 2019

BabyMama2016

Min mand og mig er endt i en diskussion jeg mener at vi skal holde 3 ugers sommerferie mens hans mener 2 uger er nok.

han er syge efter at gemme sin ferie OM der skulle ske noget - der er heldigvis aldrig skete noget 

og før i spørge! Vi har bestilt 3 ugers SOMMEr ferie første gang i år fordi jeg spurgte kan vi ikke bare prøve det, nu er han så ved st trække ind land

vores børn er 1 år og 4 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi holder altid tre. Og når jeg får lov på job, holder jeg fire. Men min mand holder kun tre, da vi også holder vinterferie, efterårsferie og juleferie. 

Jeg kan igenne afspadsering holde 7-8 uger om året. Men jeg vil også sige, MINiMUM tre ugers sommerferie! Ellers kommer man ikke helt ned i gear 

Anmeld Citér

20. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvad er det der kan ske, som han vil bruge ferien på? Langvarig sygdom hos børnene?

Vi vælger minimum 3 uger til sommerferie. Jeg ville også gerne have 4 uger, hvis det kunne hænge sammen. Jeg synes det er tiltrængt for at komme helt ned i gear og få hverdagen på afstand. Jeg synes egentlig også man bør prioritere det for børnenes skyld.

Anmeld Citér

20. maj 2019

Mom

Profilbillede for Mom

Vi holder altid 3 uger om sommeren, men kun 1 uge sammen, da vores den yngste så ikke skal i SFO, i sommerferien. Nogen år har jeg købt mig en ekstra uges ferie

Anmeld Citér

20. maj 2019

Missyou

Vi plejer at holde 1 uge i foråret, 3 ugers sommerferie, 1 uge i efteråret og så juleferie ☺️

Anmeld Citér

20. maj 2019

BabyMama2016

IenFart skriver:

Hvad er det der kan ske, som han vil bruge ferien på? Langvarig sygdom hos børnene?

Vi vælger minimum 3 uger til sommerferie. Jeg ville også gerne have 4 uger, hvis det kunne hænge sammen. Jeg synes det er tiltrængt for at komme helt ned i gear og få hverdagen på afstand. Jeg synes egentlig også man bør prioritere det for børnenes skyld.

Jeg ved det ikke

vi er heldigvis alle ved godt helbred - og ironien er når de så ER syge kan han ikke holde noget alligevel  fordi man skal spørge i gode tid - vi har haft mange skænderi om han mærkelige tankegang 

Anmeld Citér

20. maj 2019

Carina:-)

Far holder en uge alene med venner hvor han er på copenhell. 

Så holder vi en uge sammen på ferie enten i sommerhus eller ud at rejse. 

Og så tager han en uge sidst på skoleferien hvor han rejser med de 3 af børnene og jeg er hjemme med de andre. 

Jeg holder alle 6 uger med ungerne - vi er begge selvstændige så passer vores?arb samtidig med ferie.

Anmeld Citér

20. maj 2019

Christabelle

Én uge i foråret, tre ugers sommerferie og én uge til efteråret. De fem feriefridage bliver holdt i løbet af hele året, når der lige er brug for det. 

Anmeld Citér

20. maj 2019

Soonmom

Nu har jeg ikke haft valg mht ferie endnu (barsel og studerende)

men som udgangspunkt tror vi dele industriferien op, så de ikke skal i sampasning og forsøger at gemme noget så vi kan holde sammen når skolerne er åbne igen. Vi gider simpelhen ikke bevæge os uden for martiklen med mennesker over det hele i ferie og helligdage .

vores børn er 3, 2 og en i maven der kommer ud sidst i juni

Anmeld Citér

20. maj 2019

Mullemee

Vi holder 3 ugers sammenhængende sommerferie og så tager jeg den 4. uge alene med pigerne. Der hygger vi så med farmor og mormor og morfar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.