Sommertøj til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2019

Anonym trådstarter

Hvilket sommertøj har i haft til jeres babyer på omkring 8 måneder?

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal købe til min søn. 

For hvis det bliver ligeså varmt som det var sidste år kan han ikke have megeg tøj på. Men samtidig må de små pus jo ikke udsættes for solen? Har i kun haft langærmet og lange bukser til jeres børn eller har i også haft noget kort til babyer i den alder?

På forhånd tak!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2019

Christabelle

Da min datter var lille og det var megavarmt var hun bare i ble. Enten i skyggen eller indenfor. Hun havde også sommerdragter eller bare kortærmede bodyer på. 

Anmeld Citér

20. maj 2019

Tinstin

Sommerdragt eller kortærmet body + shorts og så solhat + undgå direkte sol og at være ude mellem 12 og 15. Kun ble, når det var varmest.

Min dreng var lidt over et år sidste sommer og vi nød at være ude hver eneste dag

Pas dog på med at køb alt for meget sommertøj, inden du virkelig mangler - jeg købte en masse fint, da min søn blev født i 2017, hvor det så endte med bare at regne og regne og regne

Anmeld Citér

20. maj 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg bor et set hvor det er langt varmere end i Danmark. Hun har kortærmet tøj på ude, langærmet er for varmt. Derhjemme bare ble eller en t-shirt. Find en bred hat og ellers hold ham i skyggen.

Når vi har været i Danmark har jeg også kortærmet bukser og cardigan med til hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.