Ja.. jeg forsøgte med massage hver dag i mange timer og hun ville, som din baby, kun stoppe når hun blev ammet. Prøvede med fysioterapi osv - alle de der ting. Ingenting hjalp.
MEN:
prøv med mælesyrebakterier (semper laver nogle i dråbe form)
der findes også andre produkter på apoteket. Jeg har haft/har et barn med “kolik”. Hun græd flere timer om dagen til hun var 2 år. Og alle læger var meget “ja, det gør børn og hun er bare sart osv” Derfor fandt jeg først rundt i junglen, da hun var over 2 år...
Jeg fik ret meget hjælp af denne side, som jeg faldt tilfældigt over. Det var den eneste og første side, som gav mig et overblik over forskellige remedier
jeg har ikke selv prøvet “windi” men kender flere som har med god effekt. Især på de helt små, hvor det ofte er orutter og indeklemt luft der generer. :-)
http://www.apoteksbloggers.dk/2016/09/11/anbefalinger-til-kolik-og-maveproblemer-hos-spaedboern/
Du kan gå i gang fra en ende af med at prøve, men for os gjorde mælkesyrerne forskellen. Jeg ville ønske, jeg havde vidst før hun fyldte to år. :/ vi gav hende dem i 3-4 dage også blev maven langsomt bedre og mindre gråd og smerte. Efter en uge var der intet.
Da hun blev 3 begyndte det igen. Og jwg opdagede at dosen skulle sættes op, da tarmen modnes lige omrking der og skal have en højere dosis. Det hjalp sjovt nok igen... hun er snart 4 og får det stadig (nu et andet mærke med flere bakterier i)
vi kan dog mærke forskel, hvis vi glemmer at give hende dem bare en dag! Hun får så ondt :/
Anmeld
Citér