En flækket fortand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. maj 2019

Anonym trådstarter

Er der mon en tandlæge til stede? 

Jeg bider i en vingummi her til aften, og pludselig ryger der en lille hjørnespids af min fortand!!!!! 

Skal jeg blive nervøs nu, for at hele tanden pludselige revner hele vejen op??? 

Det er jo en fortand, så jeg er jo ved, at dø af skræk over det kostmetiske!!! Åh hjælp..... jeg ringer selvfølgelig til tandlægen imorgen, men hvad skal jeg tage af forbehold inden????? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2019

Rockertand

Anonym skriver:

Er der mon en tandlæge til stede? 

Jeg bider i en vingummi her til aften, og pludselig ryger der en lille hjørnespids af min fortand!!!!! 

Skal jeg blive nervøs nu, for at hele tanden pludselige revner hele vejen op??? 

Det er jo en fortand, så jeg er jo ved, at dø af skræk over det kostmetiske!!! Åh hjælp..... jeg ringer selvfølgelig til tandlægen imorgen, men hvad skal jeg tage af forbehold inden????? 

Ro på, har prøvet det samme for 30 år siden, hvor jeg skulle åbne en øl med tænderne. Der sker ingenting, og du kan bare få fyldt op med plastik, det tager max 30 minutter, så kan du ikke se det mere.

Anmeld Citér

19. maj 2019

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ro på, har prøvet det samme for 30 år siden, hvor jeg skulle åbne en øl med tænderne. Der sker ingenting, og du kan bare få fyldt op med plastik, det tager max 30 minutter, så kan du ikke se det mere.

Tak! 

Pyha..... troede den ku ske at flække helt op??? 

Anmeld Citér

19. maj 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Tak! 

Pyha..... troede den ku ske at flække helt op??? 

En tand der er flækket kan godt flække helt op. Men det er nok ikke det mest sandsynlige heldigvis. Men den lyder ret sprød hvis en vingummi kan gøre forskellen .. de er jo oftest ret bløde i det..?

Anmeld Citér

19. maj 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

En tand der er flækket kan godt flække helt op. Men det er nok ikke det mest sandsynlige heldigvis. Men den lyder ret sprød hvis en vingummi kan gøre forskellen .. de er jo oftest ret bløde i det..?

Ja, den er da tydeligvis ikke rask!  Ved ikke om det var vingummien specifik - men det var i hvert fald, det som gjorde udfaldet! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.