Er tiden kommet til af sige farvel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
4 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2019

Anonym trådstarter

Bør jeg sige farvel til en veninde i gemmen mange år nu eller hvad skal jeg det spørgmål flyder mange i mit hoved lige nu

Sagen er at jeg   aldrig høre noget fra hende mere med mindre jeg tag kontakt og det er mere mig der tag indtagtiv til vi skal ses det har ellers gået begge vej ja faktisk er jeg begyndt føle at jeg går   tiggergang uden at det jeg vil når det så   lykkes af få en aftale i hus har hun altid en andre veninde på besøg samtid og kan ikke huske hvornår vi sidste kun har værre os to jeg har ikke på nogle måde noget i mod at der en gang i mellem er en andre veninde problemet er bare at det virker på min veninde som om jeg kun er der fordi hun føler at hun har værre nød til af lave en aftale mig   ( sådan skal det ikke værre )

Jeg har naturligvis haft en snak med min veninde om det og hun siger at hun rigtig genre vil vores venskab og at hun ikke synes vi skal snak mere om det.

skal jeg giv hende en chance og se om hun kontakt mig ?

Eller hvad vil i råde mig til ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvorfor skal det være så alvorligt med "sige farvel" og alt muligt? Se hende i det omfang du selv har behov og lyst til og hvis det ikke giver dig noget så lad det rende ud i sandet stille og roligt. 

Anmeld Citér

18. maj 2019

Mille123

IenFart skriver:

Hvorfor skal det være så alvorligt med "sige farvel" og alt muligt? Se hende i det omfang du selv har behov og lyst til og hvis det ikke giver dig noget så lad det rende ud i sandet stille og roligt. 

Enig i råd!  

Anmeld Citér

18. maj 2019

Anonym

Hvis du stadig kan lide at være sammen med hende, så synes jeg at du skal fortsætte med at tage kontakt. Men hvis du ikke orker mere, så behøver du heller ikke gøre mere for det

Anmeld Citér

19. maj 2019

CarinaSB

Jeg havde det på samme måde med en veninde .. jeg valgte at trække mig lidt og se om hun selv valgte at tage kontakt .. det gjorde hun ikke og vores venskab røg i vasken .. :/

Men jeg gad ikke at være den som hele tiden skulle være drivkraften i venskabet .. var hun ikke intresseret jamen så måtte det være det. 

Vi har ikke snakket sammen i 3 år nu og ved at det var en rigtig beslutning at tage efter som jeg slet ikke har hørt fra hende .. 

Så det vil være mit råd :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.