Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Findusinde skriver: Hmm, det er den indgang hvor man kan gå op ad nogle trapper.. Vi plejer altid at komme nede fra parkeringskælderen..
Hmm, det er den indgang hvor man kan gå op ad nogle trapper.. Vi plejer altid at komme nede fra parkeringskælderen..
Vi kunne eventuelt også mødes der hvor mammamia lå, der er stadig stole og borde, så er der mulighed for at sætte sig hvis man er lidt tidligt på den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej..
Jeg synes da det lyder udmærket med at mødes lige inden for døren, hvor mammamia lå, for ja hvis så vejret er lidt skidt og man kommer lidt tidligt, kan man jo sidde der.
Kh Pernille
moller84 skriver: Hej.. Jeg synes da det lyder udmærket med at mødes lige inden for døren, hvor mammamia lå, for ja hvis så vejret er lidt skidt og man kommer lidt tidligt, kan man jo sidde der. Kh Pernille
Er det der ved sunset? Tror stolene er røde?
Der kan vi sagtens møde for min skyld.. Det ved jeg nemlig hvor er
Findusinde skriver: Er det der ved sunset? Tror stolene er røde?
Ja det er det
Marianne.risom skriver: Ja det er det
Super!
Hvor mange er vi så indtil videre?
Annemette med Laura på 9 uger til den tid..
Findusinde skriver: Super! Hvor mange er vi så indtil videre? Annemette med Laura på 9 uger til den tid..
Marianne med Benjamin på 12 uger
Jill med Carl Emil på 11 uger
Ej hvor sjovt, vi har allesammen ca samme alder og også ungerne.
Pernille med Emilia på 11 uger
Og hun skal døbes imorgen - og nu gider hun selvfølgelig ikke sove. Ved hun ikke at hun skal være frisk til den store dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128