Ved ikke præcist hvor langt henne jeg er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2019

Anonym trådstarter

Hejsa alle sammen! 

Jeg håber der er nogle mødre derude, der kan hjælpe mig lidt.. efter jeg har født min søn for 1 år siden, har min menstruation været uregelmæssig. Den har været mellem 23 og 26 dage. Hvor førhen det var præcis 28 dage.

Sagen er, jeg havde min sidste mens den 24 april, og havde ægløsning 12 dage senere, d. 6 maj(kan altid mærke når jeg har ægløsning). Jeg fik en positiv test 10 dage efter ægløsning, og det er nu 12 dage siden jeg havde ægløsning. Regner med jeg skulle have min mens i morgen(som jeg forhåbenligt ikke får) hvor det er 25 dage siden sidst. Men kan ikke finde ud af hvor langt henne jeg præcist er.. jeg regner ud fra hvornår jeg sidst havde min mens, som så er 3+3. Men det er jo hvis min cyklus var på 28 dage? Så det er jo svært at vide hvor langt henne jeg er, når min cyklus er uregelmæssig. Hvad gør man så?��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2019

Cvbn

Man tæller fra sidste menstruations første dag uanset hvad, så når du nu ved, hvornår du sidst havde mens, så er der jo ikke noget, at være i tvivl om...?

De præcise dage til eller fra justeres ved scanningerne (og baby kommer alligevel først når den kommer )

Anmeld Citér

18. maj 2019

Anonym trådstarter

Cvbn skriver:

Man tæller fra sidste menstruations første dag uanset hvad, så når du nu ved, hvornår du sidst havde mens, så er der jo ikke noget, at være i tvivl om...?

De præcise dage til eller fra justeres ved scanningerne (og baby kommer alligevel først når den kommer )

Ja det er også sådan jeg har tænkt. Men når jeg er inde i en app, og skriver sidste menstruation og så spørger de hvor lang en cyklus er, og hvis jeg skriver 25 dage, sætter den mig længere frem? Men ja, jeg går bare ud fra min sidste mens. Så det må jo være 3+3, så håber jeg den bliver siddende :-) tak for svar!

Anmeld Citér

18. maj 2019

Mille123

Anonym skriver:

Ja det er også sådan jeg har tænkt. Men når jeg er inde i en app, og skriver sidste menstruation og så spørger de hvor lang en cyklus er, og hvis jeg skriver 25 dage, sætter den mig længere frem? Men ja, jeg går bare ud fra min sidste mens. Så det må jo være 3+3, så håber jeg den bliver siddende :-) tak for svar!

I sidste ende tæller nakkefoldsscanningen, alt før det skal man ikke tage så tungt. Mener at min læge under første graviditet fik sat en terminsdag som svarede til at jeg skulle have vidst jeg var gravid 1+ He He, men babyerne kommer alligevel når de kommer. Jeg har ikke en gang prøvet at terminen passer med mens alligevel 

Anmeld Citér

18. maj 2019

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

I sidste ende tæller nakkefoldsscanningen, alt før det skal man ikke tage så tungt. Mener at min læge under første graviditet fik sat en terminsdag som svarede til at jeg skulle have vidst jeg var gravid 1+ He He, men babyerne kommer alligevel når de kommer. Jeg har ikke en gang prøvet at terminen passer med mens alligevel 

Ja det er jo rigtigt! For nu af, går jeg bare fra min sidste mens, og så finder jeg ud af det til nf scanningen :-) med min søn, passede terminen med min sidste mens dog :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.