Hvordan oplevede I bio graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2019

Anonym trådstarter

Hejsa!

Til jer som devsærre har oplevet biokemisk graviditet. Hvordan var det for jer? Altså jeg mener, fx blev jeres tests mere og mere positive og så pludselig mindre og mindre, eller blev stregen aldrig mørkere? Hvor lang henne var I da jeres menstruation så kom?

Jeg er selv kun 3+2. Havde ægløsning for 11-12 dage siden og testede igår positivt. Mine tests er blevet tydeligere idag, men jeg er stadig så bange for at det skal gå galt og jeg får min mens alligevel.. skal have den søndag ca.

Prøvede en biokemisk graviditet for et par år siden, havde ikke rigtig nogle symptomer på graviditet, og der blev mine tests heller ikke mørkere. Og fik min mens på dagen. Der gik så 4 mdr, så blev jeg gravid igen, med min søn som nu er 12 mdr  Jeg har lidt symptomer nu, som halsbrand og ømme bryster. Men det er jo også stadig meget tidligt.

Så jeg håber og krydser alt jeg har for at denne vil blive siddende. 

Hvordan oplevede I en biokemisk graviditet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa!

Til jer som devsærre har oplevet biokemisk graviditet. Hvordan var det for jer? Altså jeg mener, fx blev jeres tests mere og mere positive og så pludselig mindre og mindre, eller blev stregen aldrig mørkere? Hvor lang henne var I da jeres menstruation så kom?

Jeg er selv kun 3+2. Havde ægløsning for 11-12 dage siden og testede igår positivt. Mine tests er blevet tydeligere idag, men jeg er stadig så bange for at det skal gå galt og jeg får min mens alligevel.. skal have den søndag ca.

Prøvede en biokemisk graviditet for et par år siden, havde ikke rigtig nogle symptomer på graviditet, og der blev mine tests heller ikke mørkere. Og fik min mens på dagen. Der gik så 4 mdr, så blev jeg gravid igen, med min søn som nu er 12 mdr  Jeg har lidt symptomer nu, som halsbrand og ømme bryster. Men det er jo også stadig meget tidligt.

Så jeg håber og krydser alt jeg har for at denne vil blive siddende. 

Hvordan oplevede I en biokemisk graviditet? 

Stregen forsvandt bare igen.

Der er dog noget galt med din udregning, den stemmer ikke. Man er altid 4+0 på forventet mens-dag.

Anmeld Citér

17. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er dog noget galt med din udregning, den stemmer ikke. Man er altid 4+0 på forventet mens-dag.

Ja men min cyklus er blevet underlig efter jeg har født. Den plejede at være 28 dage, nu er den mellem 22-26. Så jeg forventer den er 25 som sidst, men når det kun er 11-12 dage siden jeg havde ægløsning, og sidst jeg havde min mens var d. 24 april. Så tager tager jeg bare derfra, indtil videre i hvertfald. Så kan det jo ændres når jeg snakket med en læge :-) 

Anmeld Citér

17. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og hvor lang tid gid der, før stregen forsvandt igen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.