Forskellige mærker af graviditetsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positive eller negative?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

757 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2019

Anonym trådstarter

Hej søde piger! Jeg har taget teste af mange forskellige mærker efterhånden og synes nogen er der en svaaaaag streg som nærmest kun kan ses med lup, hvor andre er stregen tydelig nok til at kunne ses med strakt arm. Det skal siges der er en tidlig test ind i mellem disse billeder, og den er klart tydeligere end de andre. Men hvad synes i? Burde jeg tro på det eller..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2019

Camillos

Anonym skriver:

Hej søde piger! Jeg har taget teste af mange forskellige mærker efterhånden og synes nogen er der en svaaaaag streg som nærmest kun kan ses med lup, hvor andre er stregen tydelig nok til at kunne ses med strakt arm. Det skal siges der er en tidlig test ind i mellem disse billeder, og den er klart tydeligere end de andre. Men hvad synes i? Burde jeg tro på det eller..

Kan se lidt på den ene test.. Men ville ikke turde satse på det når de ikke er tydeligere.. 

Anmeld Citér

17. maj 2019

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Kan se lidt på den ene test.. Men ville ikke turde satse på det når de ikke er tydeligere.. 

Kun på den ene jeg kan se streger på de første 2, de andre to var så utydelige at det var svært at fange på kamera  men jeg tester videre, min mens er ikke kommet ihvertfald 

Anmeld Citér

18. maj 2019

MorPlusBaby

Jeg kan se 2 streger på de første 2 billeder. Desværre ikke på de sidste to :-( 

Hvor langt henne ville du være? 

Anmeld Citér

21. maj 2019

Anonym trådstarter

MorPlusBaby: jeg var ikke så langt henne, jeg er4+5 nu og testede igår med dette resultat 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. maj 2019

MorPlusBaby

Anonym skriver:

MorPlusBaby: jeg var ikke så langt henne, jeg er4+5 nu og testede igår med dette resultat 

Okay, men den er da også positiv! Forhåbenligt bliver den mere og mere tydelig stregen :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.