Lille blødning efter spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. maj 2019

Mettemedmere

Hej med jer, 

Jeg var gennem en spontan abort i påskeferien. Efter jeg havde pletblødt i en uge blev jeg scannet og efterfølgende var jeg gennem en medicinsk abort. Jeg er usikker på, hvor langt jeg var henne, da fosteret gik til, men måske 8 uger. Jeg blev scannet ca. en uge efter jeg havde taget pillerne og der kunne vi se, at det hele ikke var kommet ud endnu. Besluttede dog, at jeg ikke ville have udskrab, men bare vente på, at det kom af sig selv. Jeg blødte i ca. 3 uger efter den sidste scanning og altså 5 uger i alt (inkl. ugen før den medicinske abort) 

Da jeg næsten var stoppet med at bløde efter aborten begyndte vi at have sex regelmæssigt igen, så jeg ved, at når det sker, så sker det - altså graviditeten. Vi har sex rimeligt ofte, så vi rammer nok ægløsningen,  når den kommer.

Men jeg kan ikke lide ikke at have styr på min cyklus. Det er nu 2 uger siden jeg stoppede med at bløde og ca. en uge siden jeg begyndte at bløde igen. Det er meget lidt - så lidt at jeg kan nøjes med et trusseindlæg hele dagen. Hvad har I andre af erfaringer ift. ægløsning, blødninger og menstraution efter spontan abort? Det handler ikke så meget om, hvornår jeg kan blive gravid igen, men mere om at kende min cyklus igen. (Men I må også gerne dele, hvornår I blev gravide igen). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.