Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Alle sammen
Jeg kan godt lide ideen med at bruge samme bogstaver til børneflokken Har I nogle gode bud? Hvad hedder jeres børn med fælles forbogstaver? (Gerne tvillinger)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu har vi godt nok kun en Isabella, men får vi en pige mere så skal hun hedde Ida
Asta
Anton
Arthur
Har 4 børn, 3 med samme forbogstav, ja faktisk de samme to første bogstaver:
Liam, Lia og Linus. Nummer 4 eller rettere nummer et hedder så Dina bare for at være anderledes. Forresten hedder vi forældre også noget der starter med L
Her har vi Liam og tvillingerne Mads og Mick ❤️
Justthinking skriver: Nu har vi godt nok kun en Isabella, men får vi en pige mere så skal hun hedde Ida
Vi har en Isabella og en Ida
lærke.morell skriver: Hej Alle sammen Jeg kan godt lide ideen med at bruge samme bogstaver til børneflokken Har I nogle gode bud? Hvad hedder jeres børn med fælles forbogstaver? (Gerne tvillinger)
Malou
Malte
Mads
Vi har en Christian og Kathrine.. Men bare liiige for at gøre folk mega forvirrede starter den ene med C og den anden med K..
Jeg har Johanne, Jakob og Jeppe. Naboen har Marie, Mathilde og Mikkel. Og en af mine tidligere kolleger har Jonas, Julia og Jakob.
Her har vi en Emil og Ella
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128