Mens og positiv test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
2 svar
1 synes godt om
16. maj 2019

Zhalinus

Godmorgen, de dejlige damer. 

Årh, hvor skal jeg starte.... ��

- Efter 1 1/2 år uden opnået graviditet, er kæresten og jeg nu “godkendt” og skal igang med inseminering. 

Dog er der opstået et lille (positivt?) bump på vejen. ��

Jeg gik 7 dage over tid, og testede, dog bragende negativt, og aftenen den 7. dag, kom den “røde tante” på besøg. 

Jeg plejer at have ufattelige mange mens smerter, sengeliggende, men synes bestemt ikk min mens var som den plejer, heller ej så voldsom. ��

Nu, efter mens er slut, er min appetit minimum, får det dårligt over mad, har stikkende fornemmelse i underlivet, kvalme og sys det hele virker ret mystisk, så i foregårs, efter endt mens søndag, tog jeg en graviditetstest, som vidste svagt positiv. (Knib øjnene sammen, måske bare en “ønskestreg)

Og igen i morges, tog jeg endnu en test, som er “bedre” svagt positiv med det samme. 

Hvad pokker skal det betyde, når jeg før mens har testet bragende negativ? ��

Er det bare min krop, eller ønsker jeg al for meget? 

Nogle der har prøvet som jeg? 

- At teste negativ, og så positiv efter mens? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2019

Camillos

Zhalinus skriver:

Godmorgen, de dejlige damer. 

Årh, hvor skal jeg starte.... ��

- Efter 1 1/2 år uden opnået graviditet, er kæresten og jeg nu “godkendt” og skal igang med inseminering. 

Dog er der opstået et lille (positivt?) bump på vejen. ��

Jeg gik 7 dage over tid, og testede, dog bragende negativt, og aftenen den 7. dag, kom den “røde tante” på besøg. 

Jeg plejer at have ufattelige mange mens smerter, sengeliggende, men synes bestemt ikk min mens var som den plejer, heller ej så voldsom. ��

Nu, efter mens er slut, er min appetit minimum, får det dårligt over mad, har stikkende fornemmelse i underlivet, kvalme og sys det hele virker ret mystisk, så i foregårs, efter endt mens søndag, tog jeg en graviditetstest, som vidste svagt positiv. (Knib øjnene sammen, måske bare en “ønskestreg)

Og igen i morges, tog jeg endnu en test, som er “bedre” svagt positiv med det samme. 

Hvad pokker skal det betyde, når jeg før mens har testet bragende negativ? ��

Er det bare min krop, eller ønsker jeg al for meget? 

Nogle der har prøvet som jeg? 

- At teste negativ, og så positiv efter mens? 

Nogle kvinder bløder lidt i starten af deres graviditet... Så det kan jo faktisk være den er god nok ��☺️

Anmeld Citér

16. maj 2019

Zhalinus

Det rigtigt, også derfor jeg testede. ��

Dog er det godt med andres øjne og input. 

Nu har jeg lagt en afstemning ind på mine test, så må vi se. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.