Kør selv ferie i lille bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2019

Dorthe1986

Jeg går og leger med tanken om en kør selv ferie næste år. Vi er to voksne og to børn og  min tanke er italien, gerne Firenze.

børnene vil være 9 og næsten 4 år. 

Hvad skal jeg tænke over?

og vores bil er bare en lille Chevrolet Spark. Den kører rigtig godt,  især lange strækninger. Så tænker den nok vil klare det  det er mere pladsen jeg er bekymret for.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2019

Fie85

Profilbillede for Fie85
Dorthe1986 skriver:

Jeg går og leger med tanken om en kør selv ferie næste år. Vi er to voksne og to børn og  min tanke er italien, gerne Firenze.

og vores bil er bare en lille Chevrolet Spark. Den kører rigtig godt,  især lange strækninger. Så tænker den nok vil klare det  det er mere pladsen jeg er bekymret for.

Vi havde tagboks på vores bil. En Mitsubishi space Star (mikro bil). Vi kørte til Gardasøen sidste sommer. Vi havde beregnet 3 dage til køreturen, men vi gjorde det på 2 dage. Børnene var 3 og 1 år. Vi klarede det uden de store plads problemer. Dog havde mine forældre en trækvogn til ungerne (istedet for 2 klapvogne) i deres store bil. 

Anmeld Citér

15. maj 2019

321

Profilbillede for 321
Dorthe1986 skriver:

Find et sted hvor der er sengetøj og håndklæder på feriestedet. Så må man købe al mad osv. Dernede så det kun er tøj man skal have med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.