Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg kan/burde teste for graviditet og om chancen er blevet "brugt". Håber i kan hjælpe mig.
sidste menstruation: 13 April.
Anden sidste: 12 Marts
sidste: 3 Februar
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du burde kunne teste nu hvis din cyklus er normal.. Du vil være i uge 4+3 idag hvis du er gravid..
Anonym skriver: Jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg kan/burde teste for graviditet og om chancen er blevet "brugt". Håber i kan hjælpe mig. sidste menstruation: 13 April. Anden sidste: 12 Marts sidste: 3 Februar
Ville teste omkring d. 18 april. Så du sikker på du er omkring 4+0
MIWULAA skriver: Du burde kunne teste nu hvis din cyklus er normal.. Du vil være i uge 4+3 idag hvis du er gravid..
Min cyklus er ikke helt stabil
M O R til J Vega skriver: Ville teste omkring d. 18 april. Så du sikker på du er omkring 4+0
Mener du den 18 maj?
Anonym skriver: Mener du den 18 maj?
Ja selvfølgelig 18 maj sorry var vidst lidt træt
min cyklus er også på 32 til 35 dage
M O R til J Vega skriver: Ja selvfølgelig 18 maj sorry var vidst lidt træt min cyklus er også på 32 til 35 dage
Det er min også, men har mærke menstruations smerter og ondt i lænden, så mon ikke det er på vej
Anonym skriver: Det er min også, men har mærke menstruations smerter og ondt i lænden, så mon ikke det er på vej
Øv
Fik du din mens så? :-(
MorPlusBaby skriver: Fik du din mens så? :-(
Ja det gjorde jeg, men synes ikke den var som den plejede, dog med lidt frisk bold i ny og næ.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128