Bekymringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
10 svar
2 synes godt om
13. maj 2019

Anonym trådstarter

Vi har lige fundet ud af at vi venter os igen

Jeg fødte for 12 år siden min datter, men  dengang havde jeg kvalme 24/7 de første 4 måneder, den her gang er det som om det kommer og går, jeg har kun ømme bryster af og til og jeg er næsten ikke oppustet. (jeg er Ca 7+3 i dag).

alle de symptomer var heftige fra start da jeg ventede min datter.

Vi valgte at købe en tidlig tryghedsscanning i dag for at være sikre på at der er liv.

de kunne godt se at der var noget og det der var, svarede meget godt til at jeg skulle være 7+3, men hun kunne ikke finde hjerteblink, sandsynligvis fordi den ligger helt op af livmodervæggen og fordi min livmoder så ud til at være bagoverbøjet. (hvilket undrer mig, da jeg ikke havde bagoverbøjet livmoder da jeg ventede min datter. ellers fik jeg bare aldrig besked om det)

Jeg skal til læge på torsdag og bliver sendt videre til scanning derfra.

Men efter scanningen i dag er det ligesom om jeg har opgivet, jeg synes mine små symptomer er forsvundet, jeg føler jeg har ondt i underlivet og er generelt bare mega opmærksom på hvert eneste lille tegn min krop giver fra sig. 

Jeg håber så meget på at der er liv, men har forberedt mig på at det er slut, det her er vores sidste chance for at udvide vores familie. (jeg er snart 35)

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg, jeg tror bare det var en mulighed for at få lukket mine frustrationer og angst ud. Jeg ved godt at det er ude af mine hænder og hvis der ikke er liv, så er det fordi det ikke skulle være, men for pokker hvor jeg håber den bliver hvor den skal. 

Testen i torsdag (aften) og fredag morgen var bragende positive inden for få sek. så jeg håber det er en livskraftig lille en, der bare snyder os alle sammen, men for pokker hvor er jeg bekymret 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2019

fehår

Nu kan jeg se, at du er blevet scannet hos Betina her i Slagelse, og hun scanner så vidt jeg ved kun udvendigt. Måske kan det også være derfor, I ikke kunne se hjerteblink endnu?

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Nu kan jeg se, at du er blevet scannet hos Betina her i Slagelse, og hun scanner så vidt jeg ved kun udvendigt. Måske kan det også være derfor, I ikke kunne se hjerteblink endnu?

Hun mente også at en indvendig scanning var det næste skridt, jeg synes bare der er meget lang tid til lægebesøg på torsdag og så først derefter en evt. Scanning.. 

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Hun mente også at en indvendig scanning var det næste skridt, jeg synes bare der er meget lang tid til lægebesøg på torsdag og så først derefter en evt. Scanning.. 

Anmeld Citér

13. maj 2019

fehår

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå. Hvis du bliver meget nervøs, er der jo mange scanningsklinikker i København, som laver indvendige scanninger. 

Ellers ville jeg ringe til lægen og spørge, om de eventuelt kunne lave en henvisning til en gynækolog.

Anmeld Citér

13. maj 2019

SK85

Har du normalt meget svært ved at få børn, siden du skriver at dette nok er sidste chance pga. din alder på 34?

Ellers forstår jeg slet ikke logikken. Man er da ikke en gammel mor når man er 34-35 år?

Jeg kunne forstå du havde det sådan hvis d var 42, men 34-35 år er da ingen alder i denne sammenhæng. Så hvis du er fertil nok, så siger jeg da bare go for it!

Det ville jeg bare lige have afklaret - resten ved jeg ikke noget om. Troede faktisk at det var normalt at man ikke rigtigt kunne se hjerteblink i uge 6-7 stykker...

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

SK85 skriver:

Har du normalt meget svært ved at få børn, siden du skriver at dette nok er sidste chance pga. din alder på 34?

Ellers forstår jeg slet ikke logikken. Man er da ikke en gammel mor når man er 34-35 år?

Jeg kunne forstå du havde det sådan hvis d var 42, men 34-35 år er da ingen alder i denne sammenhæng. Så hvis du er fertil nok, så siger jeg da bare go for it!

Det ville jeg bare lige have afklaret - resten ved jeg ikke noget om. Troede faktisk at det var normalt at man ikke rigtigt kunne se hjerteblink i uge 6-7 stykker...

Min mand har meget lav sædkvalitet og vi havde faktisk afskrevet at skulle have flere børn, vi har kæmpet i 10 år for nr. 2 så det er et rent mirakel. 

Jeg har altid lovet mig selv at jeg ikke ville have børn efter de 35, derfor ser jeg det her som sidste chance

Anmeld Citér

14. maj 2019

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Min mand har meget lav sædkvalitet og vi havde faktisk afskrevet at skulle have flere børn, vi har kæmpet i 10 år for nr. 2 så det er et rent mirakel. 

Jeg har altid lovet mig selv at jeg ikke ville have børn efter de 35, derfor ser jeg det her som sidste chance

Jeg tror nok det skal gå denne gang, krydser ihvertfald finger for jer 

hvis jeg var jer, ville jeg giver 400kr for en ekstra trygheds scanning (indvendig) i Kbh. Den scanning kan du få fra dag til dag. Kan anbefale lilleliv. Der er også drop in - vil dog anbefale at bestille tid

det vil give dig ufattelig ro, selvom 400kr kan være “mange penge”

Anmeld Citér

14. maj 2019

Barn3

Anonym skriver:

Hej

Jeg har hovet engag til mig selv,at jeg skal have alle de børn jeg skal have indtil jeg bluver 30.

Nu er jeg 36 og for 6 uger senen blev jeg mor til en dejlig nr 3. Og vil endelig have også nr 4. Så i virkeligheden vil jeg skubbe de 10 år . Så det skylle.være 40 i stedet for 30.

Held og lykke med dig. Og krydser virkelugt finger,at lille en har valgt jer som forældre

Anmeld Citér

18. maj 2019

Den er på vej

Hvor er det fantastisk at du er blevet gravid ! Jeg forstår godt alle dine bekymringer, og jeg håber at du snart får lov at se din babys hjerte slå  Held og lykke med det hele!

Jeg håber ikke du giver op hvis det ikke går efter planen denne her gang. Men først krydser jeg fingre for at det hele går godt 

Jeg har også hørt at det først er i uge 8 at man helt sikkert ser hjerteblink til en scanning...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.