Vi har lige fundet ud af at vi venter os igen
Jeg fødte for 12 år siden min datter, men dengang havde jeg kvalme 24/7 de første 4 måneder, den her gang er det som om det kommer og går, jeg har kun ømme bryster af og til og jeg er næsten ikke oppustet. (jeg er Ca 7+3 i dag).
alle de symptomer var heftige fra start da jeg ventede min datter.
Vi valgte at købe en tidlig tryghedsscanning i dag for at være sikre på at der er liv.
de kunne godt se at der var noget og det der var, svarede meget godt til at jeg skulle være 7+3, men hun kunne ikke finde hjerteblink, sandsynligvis fordi den ligger helt op af livmodervæggen og fordi min livmoder så ud til at være bagoverbøjet. (hvilket undrer mig, da jeg ikke havde bagoverbøjet livmoder da jeg ventede min datter. ellers fik jeg bare aldrig besked om det)
Jeg skal til læge på torsdag og bliver sendt videre til scanning derfra.
Men efter scanningen i dag er det ligesom om jeg har opgivet, jeg synes mine små symptomer er forsvundet, jeg føler jeg har ondt i underlivet og er generelt bare mega opmærksom på hvert eneste lille tegn min krop giver fra sig.
Jeg håber så meget på at der er liv, men har forberedt mig på at det er slut, det her er vores sidste chance for at udvide vores familie. (jeg er snart 35)
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg, jeg tror bare det var en mulighed for at få lukket mine frustrationer og angst ud. Jeg ved godt at det er ude af mine hænder og hvis der ikke er liv, så er det fordi det ikke skulle være, men for pokker hvor jeg håber den bliver hvor den skal. 
Testen i torsdag (aften) og fredag morgen var bragende positive inden for få sek. så jeg håber det er en livskraftig lille en, der bare snyder os alle sammen, men for pokker hvor er jeg bekymret