Mærkelig rfsu test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2019

Anonym trådstarter

Jeg har haft nogle graviditetssymptomer og tog en test. Det er “test tidlig” testen fra rfsu, selvom jeg ikke tror jeg er under 4 uger hvis der er noget. Vi forsøger ikke at blive gravide, så derfor er jeg ikke sikker på noget ift ægløsning osv. 

Testen opførte sig meget mærkeligt. Efter de 5-6 minutter var testen svagt positiv, men blev så udtværet og til sidst negativ. Jeg lægger tre billeder ind af samme test efter 6-10 minutter. Er der nogen der har prøvet at en test gik fra positiv til negativ?? Var det måske en form for skyggestreg eller farvefejl? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2019

biniek

Jeg har ikke prøvet det. Men jeg kunne forstille mig at dette er en af grundene til at man ikke skal læse tests senere en angivet 

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

biniek skriver:

Jeg har ikke prøvet det. Men jeg kunne forstille mig at dette er en af grundene til at man ikke skal læse tests senere en angivet 

Men den første er netop fra 5-6 minutter og på pakken står der at den kan aflæses efter 5 minutter. Så siger den jo positiv inden for tid men negativ efter og det synes jeg er meget mærkeligt 

Anmeld Citér

13. maj 2019

Christabelle

Tests fra rfsu er kendt for at lave mærkelige og falske resultater. Jeg ville prøve at teste med en anden slags. 

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Tests fra rfsu er kendt for at lave mærkelige og falske resultater. Jeg ville prøve at teste med en anden slags. 

Okay, tak  

Jeg prøver med et andet mærke 

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym

JA prøv med et andet mærke.. Jeg har flere gange opleve noget lignede uden at være gravid..

Anmeld Citér

19. maj 2019

Anonym

Var du så gravid?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.