Børn og neglelak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2019

fehår

Min datter er snart 2 år, og hun vil så gerne have neglelak på. Jeg synes, hun er lidt lille. Hvornår gav I jeres børn lov til at få neglelak på? Og jeg har hørt noget om, at man kan få noget børnevenlig neglelak. Ville det være bedre at starte med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
fehår skriver:

Min datter er snart 2 år, og hun vil så gerne have neglelak på. Jeg synes, hun er lidt lille. Hvornår gav I jeres børn lov til at få neglelak på? Og jeg har hørt noget om, at man kan få noget børnevenlig neglelak. Ville det være bedre at starte med?

Min datter startede med at få snail børneneglelak på da hun var 3 år. Det går af når man vasker hænder, så det synes jeg var fint. Så kunne hun have det på pg have det sjovt med det så længe det varede 

Anmeld Citér

13. maj 2019

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter har altid fået neglelak på sine tæer og fingre når hun havde løst - når hun selv spurgte om det. Det var bare mit hun havde på.

Hun er i dag 10 år og det er mest om sommeren hun får det på nu eller hun skal til fest

Anmeld Citér

13. maj 2019

fnuggi

min datter var næsten tre da hun fik mit på og hun får det stadig når hun gerne vil have det på 

Anmeld Citér

13. maj 2019

serinasmor

Min var startet i børnehave da hun begyndte at spørge  

Hun fik lov af og til - i ferier eller til specielle lejligheder... Bare mit .. 

Senere er der kommet snail ... og det styrer hun selv om hun vil have på eller ej (hun er 9 nu) - og på den måde får hun også øvet sig i at lægge det på selv (og styrket sin finmotorik og venstrehånds brug

Anmeld Citér

13. maj 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Min den ældste var osse 3 år inden hun fik det på men lillesøster var kun 2 år jeg købte en børnevenlig i hogm som man kan pille af. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.