Lalandia, Rødby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.473 visninger
12 svar
1 synes godt om
12. maj 2019

Anonym trådstarter

Ja, man må jo ikke tage mad og drikke med ind i badelandet- selvfølgelig, men hvis man nu er en familie med mor og far og et par børn, og man skal kunne passe på dem, og være med dem i vandet, hvordan får man så passet på sin pung, som man skal bruge for at kunne købe mad og drikke i badelandet, og som man har med ind?

En ting er at forlade sine håndklæder ved et bord og komme igen senere, men pung eller lignende kan man jo ikke. Er der skabe INDE i badelandet (ikke omklædningen), hvor man lige kan hente sin pung et par gange og returnerer den igen, eller har man alt med sig i en taske/pose, som man desværre forlader en del gange uden opsyn??

Vi har været der før, men jeg husker ikke, om der var skabe derinde. Der var vi flere af sted, så vi ikke alle var i vandet samtidig, men det kan ikke lade sig gøre, da vi denne gang kun er os: mor og far samt børn.

Jeg havde også et andet spørgsmål, men det har jeg selvfølgelig glemt nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2019

FrkGranger

Anonym skriver:

Ja, man må jo ikke tage mad og drikke med ind i badelandet- selvfølgelig, men hvis man nu er en familie med mor og far og et par børn, og man skal kunne passe på dem, og være med dem i vandet, hvordan får man så passet på sin pung, som man skal bruge for at kunne købe mad og drikke i badelandet, og som man har med ind?

En ting er at forlade sine håndklæder ved et bord og komme igen senere, men pung eller lignende kan man jo ikke. Er der skabe INDE i badelandet (ikke omklædningen), hvor man lige kan hente sin pung et par gange og returnerer den igen, eller har man alt med sig i en taske/pose, som man desværre forlader en del gange uden opsyn??

Vi har været der før, men jeg husker ikke, om der var skabe derinde. Der var vi flere af sted, så vi ikke alle var i vandet samtidig, men det kan ikke lade sig gøre, da vi denne gang kun er os: mor og far samt børn.

Jeg havde også et andet spørgsmål, men det har jeg selvfølgelig glemt nu 

Tjek deres hjemmeside..

I Billund, har man et armbånd, hvor man sætter penge på og kan betale med det... 

Anmeld Citér

12. maj 2019

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid

Man får et skab hvor  man kan låse sine ting inde og se kan man gå ind efter det når man skal bruge det, det har vi altid gjort  

Anmeld Citér

12. maj 2019

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid
Lykkeligmoraltid skriver:

Man får et skab hvor  man kan låse sine ting inde og se kan man gå ind efter det når man skal bruge det, det har vi altid gjort  

Og Lalandia i Rødby har de os sådan et armbånd man kan betale med 

Anmeld Citér

12. maj 2019

Christabelle

Du kan sætte penge ind på dit armbånd som du så kan betale med. 

Anmeld Citér

12. maj 2019

Missyou

Min mand har altid sit dankort i en lomme i badebukserne

Anmeld Citér

12. maj 2019

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Tjek deres hjemmeside..

I Billund, har man et armbånd, hvor man sætter penge på og kan betale med det... 

Jeg synes jeg har gennemlæst aaalt før jeg skrev dette opslag..

Anmeld Citér

12. maj 2019

Anonym trådstarter

Og Lalandia i Rødby har de os sådan et armbånd man kan betale med 

Smart! :-) Hvordan får man det?

Anmeld Citér

12. maj 2019

Anonym trådstarter

Er det skab i badelandet eller i omklædningen? :-) 

Anmeld Citér

12. maj 2019

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Er det skab i badelandet eller i omklædningen? :-) 

Det er i omklædningen der er skabe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.