Lav sædkvalitet og succes med kosttilskud og andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
6 svar
3 synes godt om
11. maj 2019

Imaong

nogen der har fået børn naturligt hvor manden har nedsat sædkvalitet? Har de taget kosttilskud og hvad har de taget? Har de gjort andet for det? 

Er der nogen af jer der kunne gå fra ivf/icsi til iui? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2019

esioul

Imaong skriver:

nogen der har fået børn naturligt hvor manden har nedsat sædkvalitet? Har de taget kosttilskud og hvad har de taget? Har de gjort andet for det? 

Er der nogen af jer der kunne gå fra ivf/icsi til iui? 

Er den lave sædkvalitet baseret ud fra flere tests? Vi har ihvertfald erfaret, at det kan svinge ekstremt meget. 

Anmeld Citér

11. maj 2019

DanielM

Der fås nogle naturlige piller der kan hjælpe, min blev kvalitet gik 10x i vejret.

Anmeld Citér

11. maj 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus

Jeg har normal sædkvalitet men den blev alligevel voldsomt forøget efter jeg startede med styrketræning. 

Anmeld Citér

11. maj 2019

Imaong

esioul skriver:

Er den lave sædkvalitet baseret ud fra flere tests? Vi har ihvertfald erfaret, at det kan svinge ekstremt meget. 

Min mand har afleveret tre sædprøver med omkring 48 millioner dog var der kun 3 millioner efter oprensning da de var halve og dovne resten og der var ingen mortile sædceller har to børn gennem icsi ud af to forsøg men mens vi spare op til endnu en omgang eller tre prøver vi selv og kunne være fantastisk hvis vi kunne selv eller få den så god at vi kunne nøjes med iui, vi har dog mistet to gange naturligt i uge 5 så ifølge klinikken aldrig skulle kunne ha ladet sig gøre 

Anmeld Citér

11. maj 2019

SK85

Et lidt andet svar:
Min mand har dårlig sædkvalitet, og vi prøvede ikke kosttilskud, men vi havde held med ICSI eller hvad det hedder: fuldført graviditet i første forsøg begge gange.

Anmeld Citér

11. maj 2019

Imaong

SK85 skriver:

Et lidt andet svar:
Min mand har dårlig sædkvalitet, og vi prøvede ikke kosttilskud, men vi havde held med ICSI eller hvad det hedder: fuldført graviditet i første forsøg begge gange.

Vi har også to børn gennem icsi to forsøg to børn og håber nu vi kan selv eller spare en masse penge hvis vi kan nøjes med iui :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.