Jobsamtale på ens eget arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
4 svar
6 synes godt om
10. maj 2019

Anonym trådstarter

Arj jeg er helt lost. Jeg er i et vikariat men skal til samtale mhp fast stilling, altså hvor jeg bare skal fortsætte det arbejde jeg laver nu men i fast position. Og jeg vil jo normalt spørge ind til organisationen og arbejdsopgaverne til samtalen, men dem kender jeg jo indgående idet det jo ligesom er det jeg i forvejen er beskæftiget med. 

Så hvad søren skal jeg så spørge om?? Hvad ville i gøre? Hvad ville i have fokus på hvis i, dybest set, skulle til en samtale hvor i skulle bevise i er værd at beholde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2019

Rockertand

Anonym skriver:

Arj jeg er helt lost. Jeg er i et vikariat men skal til samtale mhp fast stilling, altså hvor jeg bare skal fortsætte det arbejde jeg laver nu men i fast position. Og jeg vil jo normalt spørge ind til organisationen og arbejdsopgaverne til samtalen, men dem kender jeg jo indgående idet det jo ligesom er det jeg i forvejen er beskæftiget med. 

Så hvad søren skal jeg så spørge om?? Hvad ville i gøre? Hvad ville i have fokus på hvis i, dybest set, skulle til en samtale hvor i skulle bevise i er værd at beholde? 

Hvorfor skal du spørge om noget.

Jeg vil da bare argumentere for, at de ikke kan vælge en anden.

Anmeld Citér

10. maj 2019

MEF

Det har jeg prøvet et par gange. Jeg har mest talt om hvad jeg havde at drømme og forventninger for fremtiden - Altså tanker om videreuddannelse og kompetance udvikling. Arbejds og ansvarsområde som jeg godt kunne tænke mig at arbejde videre med.

De forventer jo selvfølgelig ikke spørgsmål om ting du allerede ved noget om, så snak om hvad du er glad for ved arbejdspladsen og hvad du godt kunne tænke dig for fremtiden.

held og lykke

Anmeld Citér

10. maj 2019

Soonmom

Tænker det ville være et ret dumt træk at spørge om en masse ting, det ville jeg tage ret negativt i og med at du burde være bekendt med det, så jeg ville nok også sige hvad jeg synes jeg var god til og hvorfor jeg var uundværlig og afhængig af job, mulighed for hvordan du vil arbejde videre

Anmeld Citér

11. maj 2019

lineog4

Det er ikke et krav ar stille spørgsmål. Jeg har været i situationen to gange, og har egentlig mest brugt tiden på at fortælle om, hvorfor jeg gerne ville blive, hvad jeg kunne bidrage med og ja at de simpelthen ikke kunne undvære mig  og det kunne de så heller ikke, så fik jobbet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.