Det kunne lige så godt have været mig der havde skrevet det indlæg her.!
Min søn på 10 havde/ har ondt i maven..
vi fik ham også tjekket hos lægen - blodprøve scanning af maven.. og alt var som det skulle være..
En torsdag aften tog vi en snak med ham om hvad det var der gav ham ondt i maven, til det svarede han at ikke vidste det.. men jeg pressede list på og spurgte hvordan han havde det i klassen.. Og der knækkede filmen for ham
han synes ikke han følte sig tryg i klassen, der var meget uro, læren var ikke sød ( det vidste vi godt da der har været problemer i andre klasser med samme lære) men vi havde ingen ide om at det var så slem som han gav udtryk for..
vi fik snakket det igennem med ham, og aftale at vi nok skulle gå videre med det.
Vi fik en snak med en af lederne omkring det..
derefter fik vi et møde med den pågældende lære som overhovedet ikke havde samme opfattelse som vores søn
men vi ved hvordan den lære har været i de andre klasser, ingen kan lide læren og ønsker læren lagt væk fra skolen..
vi har efterfølgende snakkede med vores søn om det, og sagt at han skal sige til når han føler sig utryk, så vi kan hjælpe ham igennem det..
men den pågældende lære kan vi ikke gøre mere ved da læren også er tillidsrepræsentant..
jeg synes helt klart du skal få et møde med skolen omkring det, det er mange år der skal gås i skole endnu, og det skal være et trykt sted at være..
håber det bedste for dit barn
Anmeld
Citér