Lille terminsgruppe på facebook for januar 2020

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2019

MG92

Hej de damer, 

I går tog jeg en positiv graviditetstest og er selvfølgelig mega glad! Jeg har allerede meldt mig ind i en terminsgruppe på Facebook, men af erfaring fra min datter, så bliver det bare nemt en hønsegård med +1000 kvinder. 

Jeg tænkte derfor på, om nogle havde lyst til at være med i en lille terminsgruppe for os med termin i januar 2020? Altså hvor vi er Max 20, så vi rigtig kan lære hinanden at kende og der går knap så meget hønsegård i den  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
MG92 skriver:

Hej de damer, 

I går tog jeg en positiv graviditetstest og er selvfølgelig mega glad! Jeg har allerede meldt mig ind i en terminsgruppe på Facebook, men af erfaring fra min datter, så bliver det bare nemt en hønsegård med +1000 kvinder. 

Jeg tænkte derfor på, om nogle havde lyst til at være med i en lille terminsgruppe for os med termin i januar 2020? Altså hvor vi er Max 20, så vi rigtig kan lære hinanden at kende og der går knap så meget hønsegård i den  

Årh det vil jeg rigtig gerne være med i! Jeg har også termin januar 2020

Anmeld Citér

8. maj 2019

Moar1

Jeg vil også gerne være med �� 

Anmeld Citér

8. maj 2019

MG92

Hvis I evt sender mig en besked herinde med jeres navne, så kan jeg godt forsøge at lave en gruppe  

Anmeld Citér

8. maj 2019

Malene76

Ville bare lige ønske tillykke og fortælle at min søn er fra januar 2012 og dengang lavede vi en mødregruppe på FB med en flok herfra. Vi ses stadigvæk. Vi dækker det meste af Danmark, fra Vrå i Nordjylland til København og masser af byer imellem. De er de skønneste damer og vi støtter hinanden i gruppen med gode råd og venskaber. Det er fantastisk. 

Så ville egentlig bare lige fortælle en succeshistorie om en opstartet mødregruppe fra Baby.dk som lavede en lukket gruppe på FB. Håber I får lige så stor glæde af jeres som vi har af vores. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

8. maj 2019

MG92

Malene76 skriver:

Ville bare lige ønske tillykke og fortælle at min søn er fra januar 2012 og dengang lavede vi en mødregruppe på FB med en flok herfra. Vi ses stadigvæk. Vi dækker det meste af Danmark, fra Vrå i Nordjylland til København og masser af byer imellem. De er de skønneste damer og vi støtter hinanden i gruppen med gode råd og venskaber. Det er fantastisk. 

Så ville egentlig bare lige fortælle en succeshistorie om en opstartet mødregruppe fra Baby.dk som lavede en lukket gruppe på FB. Håber I får lige så stor glæde af jeres som vi har af vores. 

Kh. Malene 

Tusind tak  

Jeg fandt også den med min datter herinde igennem. Det er også derfra jeg nu kender nogle af mine bedste veninder. 

Jeg håber på en ny, god lille gruppe ��

Anmeld Citér

9. maj 2019

MG92

Der er nu oprettet en lille gruppe  

Hvis nogle vil med, så send mig endelig en besked med navn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.