Jeg går og frygter lidt at være gravid. Er helt ekstremt træt og irrationelt irriteret for tiden, mine bryster er til tider ømme og jeg er mere oppustet end ellers. Alt tænker jeg kan skyldes naturlige ting eller endda p-pillerne, men tænker jeg er nødt til at tage en test en af dagene.
Sagen er nemlig den at jeg i min sidste p-pille periode kastede op 2 gange. Jeg tager pillen inden jeg går i seng og første gang var jeg ramt af sygdom som begyndte med diarré kl 4 om natten og til morgen opkast - dette varede et døgn.. Anden gang fik jeg for meget vin og måtte stå op og kaste op 1 time efter jeg var gået i seng. Jeg frygter disse tilfælde kan have en betydning? Hvad tænker i? Har nogen oplevet at blive gravid på p-piller? Og er 1 time hurtigt nok til at pillen ikke er kommet ud i kroppen endnu?
Jeg var allerede nervøs i sidste periode, men blev lidt roligere da jeg fik min mens, men har siden oplevet den der ekstreme træthed som jeg kun har prøvet i starten af en graviditet og fundet ud af at man på p-piller kan få “mens” på trods af en uheldig graviditet...
Anmeld
Citér