Hvad arbejder i med????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
11 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. maj 2019

Anonym trådstarter

Ah! Jeg skriger snart!

jeg skal finde mig en ny uddannelse helst en hvor jeg IKKE arbejde på plejehjem, sygehus osv.

er social og sundhedsassistent og jeg hader det  - jeg vild så langt væk fra stress, det er være bagefter med arbejde før jeg engang er mødt ind, at få mere og mere ansvar og INGEN mere tid ( Det hænger ikke sammen! ) at gå hjem 75% tiden og føle jeg gjorde det ikke godt nok er en forfærdelig følelse og æder ens selvværd op

Kan i anbefalede noget? Hvor lønnen er okay? Og man kan få voksen løn jeg ved desværre ikke hvad andet jeg vild men vild langt væk fra det jeg er nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Ah! Jeg skriger snart!

jeg skal finde mig en ny uddannelse helst en hvor jeg IKKE arbejde på plejehjem, sygehus osv.

er social og sundhedsassistent og jeg hader det  - jeg vild så langt væk fra stress, det er være bagefter med arbejde før jeg engang er mødt ind, at få mere og mere ansvar og INGEN mere tid ( Det hænger ikke sammen! ) at gå hjem 75% tiden og føle jeg gjorde det ikke godt nok er en forfærdelig følelse og æder ens selvværd op

Kan i anbefalede noget? Hvor lønnen er okay? Og man kan få voksen løn jeg ved desværre ikke hvad andet jeg vild men vild langt væk fra det jeg er nu 

Har du prøvet psykiatrien som ssa? Personligt synes jeg bemandingen er bedere, du kan også søge ind pået botilbud for handicappede der er meget pædagogisk arbejde som gør du føler du gør mere for borgerne... Jeg er selv ssa og havde det på nøjagtig samme måde... Jeg har fået et job på et botilbud og aldrig har jeg fortrudt... 

Anmeld Citér

5. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du prøvet psykiatrien som ssa? Personligt synes jeg bemandingen er bedere, du kan også søge ind pået botilbud for handicappede der er meget pædagogisk arbejde som gør du føler du gør mere for borgerne... Jeg er selv ssa og havde det på nøjagtig samme måde... Jeg har fået et job på et botilbud og aldrig har jeg fortrudt... 

Ja det har jeg ikke tænkte over  vild kigge på det tak

men ikke psykiatrien det er ikke noget for mig synes det var meget hårdt 

Anmeld Citér

5. maj 2019

MT_2011

Jeg er igang med ssa uddannelsen, jeg ved jeg ikke har lyst til at arbejde på plejehjem, men overvejer noget hospice eller bare hoppe direkte ud i at være vikar og så læse social rådgiver ved siden af  

Anmeld Citér

5. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Ja det har jeg ikke tænkte over  vild kigge på det tak

men ikke psykiatrien det er ikke noget for mig synes det var meget hårdt 

Det er forsøget værd! 

Anmeld Citér

5. maj 2019

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Ah! Jeg skriger snart!

Privat handicaphjælper

Anmeld Citér

5. maj 2019

Anonym

Laborant i fertilitetsverdenen 

Anmeld Citér

5. maj 2019

Konjac

Profilbillede for Konjac

Farmakonom

Anmeld Citér

5. maj 2019

serinasmor

Jeg er selvstændig grafiker  

Det lyder på mig som om det du har brug for er at være på en anden arbejdsplads - ikke nødvendigvis i en anden type stilling. 

Måske kan du finde et sted som er i privat regi, hvor der er bedre tid fordi økonomien er en anden.

Anmeld Citér

5. maj 2019

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg er selvstændig grafiker  

Det lyder på mig som om det du har brug for er at være på en anden arbejdsplads - ikke nødvendigvis i en anden type stilling. 

Måske kan du finde et sted som er i privat regi, hvor der er bedre tid fordi økonomien er en anden.

Been their done that 

jeg er kommet fra det væreste sted til der og det var så godt i starten men så kom der sparingee

vi har sinddsyg mange sosu fra vikar bureau fordi  næsten alle plejehjemmet osv mangler sosu - 

ALLE og jeg mener ALLE jeg snakker med siger vi har den bedste normingering der overhovedet er! Det var også derfor jeg søgte der i den tid.

vi har rigtigt mange ansøgere og jeg var vildt heldig jeg fik fast ansættelse, da mange af dem jwg arbejder med og har arbejde før jeg kom ikke har det ( men vild ha det) Jeg forstår ikke selv hvordan det fungere 

men jeg vild væk - jeg har fået nok oveni kan jeg ikke stå indenfor det jeg præstere mere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.