Jeg har virkelig brug for hjælp eller nofet sparring til mit barns søvn. Sagen er den at han ikke sover om natten med mindre jeg er der.
Det startede med at han var syg, så rykkede ham og jeg ned på vores kæmpe sofa i en 20 dage, det var også rigtig fint og hyggeligt. Nu sover vi dernede fast nærmest efter kl 22-24.
18.30-19 Puttes i egen seng imellem, hvor jeg giver en mælk i flaske og så efter 10 minutter går ud, han kan godt græde i 1 minut men falder så til ro og sover.
22-24 står op og vil på ingen måde falde til ro i tremmesengen, om jeg så sidder der i 1 time, så stiller han sig op og vil kun op (han ved godt vi plejer at rykke ned på sofaen tror jeg)
Når vi så er kommet ned og jeg har lagt ham, sover han hele natten, men står op ind imellem og søger sin flaske eller sut.
Mit problem er at jeg ikke kan få ham til at sove efter 1. Opvågning, det er ved at være hårdt at sove på sofaen da pladsen ikke er den samme fordi jeg er gravid og står op med hovedpine fordi jeg sover forkert.
Det er ikke en mulighed at rykke indni soveværelset, fordi der er ikke pæads til en babyseng, og min mand skal på arbejde hver dsg kl 5, så han hsr også brug for sammengængende søvn, da hans job kræver at han er veludvilet.
Nogen som har har været i samme situation og har nogle guldkorn som har virket for jer??
Anmeld
Citér