Spørgesmål om opsigelse af lærerplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2019

MilsenTwist

sagen er den at jeg for 2 måneders tid siden fik lærerplads som bager... men mine hænder kan slet ikke holde til det tunge og hårde job. Er der nogle der har prøvet at sige jeres læreplads op, indenfor de 3 måneders prøve tid? Og hvordan gjorde i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2019

NCB89

De første tre måneder er prøvetid jo. Og det er vel bare at sige det som det er, og at du derfor stopper ��

Anmeld Citér

3. maj 2019

Mom

Profilbillede for Mom
MilsenTwist skriver:

sagen er den at jeg for 2 måneders tid siden fik lærerplads som bager... men mine hænder kan slet ikke holde til det tunge og hårde job. Er der nogle der har prøvet at sige jeres læreplads op, indenfor de 3 måneders prøve tid? Og hvordan gjorde i? 

Jeg opsagde min første læreplads indenfor de 3 måneders prøvetid.

Jeg gik til den elevansvarlige og sagde, at jeg ønskede at opsige min elevplads med øjeblikkelig virkning. Der blev selvfølgelig spurgt hvorfor og vi fik en lang snak, men inden dag var omme, stod jeg uden elevplads, og det var lige hvad jeg ønskede

Anmeld Citér

3. maj 2019

MilsenTwist

Mom skriver:

Jeg opsagde min første læreplads indenfor de 3 måneders prøvetid.

Jeg gik til den elevansvarlige og sagde, at jeg ønskede at opsige min elevplads med øjeblikkelig virkning. Der blev selvfølgelig spurgt hvorfor og vi fik en lang snak, men inden dag var omme, stod jeg uden elevplads, og det var lige hvad jeg ønskede

Hvordan ved man hvem der er den elevansvarlige?  

Anmeld Citér

3. maj 2019

Mom

Profilbillede for Mom
MilsenTwist skriver:

Hvordan ved man hvem der er den elevansvarlige?  

Det burde du have fået at vide.

Hvis du ikke ved hvem det er, så går du bare direkte til chefen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.